cookies
Imamo najboljše "piškotke" in se jih ne bojimo uporabljati
Sprajmi vse piškotke

Pravila in pogoji Garancije dostave:

Kaj je točno Garancija dostave – Brezplačna in točna?

Naša Garancija brezplačne dosave je zagotovilo, ki ga dajemo trgo oziroma kupcem: vedno bomo storili vse v naši moči, da zagotovimo najboljšo ponudbo dostave. To pomeni, da bomo vedno iskali najboljše kurirske družbe in logistične tehnologije in tudi, da bomo vedno ponudili brezplačno dostavo pri najmanjši možni vrednosti nakupa.

Brezplačna dostava na voljo pri naročilih nad €129,00

Torej pravico bo brezplačne poštnine imate ko vsota Vašega nakupa znaša več kot  €129,00. Naj še dodamo, da se meja za brezplačno poštnino ne bo nikoli zvišala. Edina smer kamor se lahko s časoma spremeni je ceneje, oziroma da bo brezplačna poštnina na voljo še pri nižji vrednosti nakupa.

Kaj pomeni garancija točne dostave?

Pomeni, da kakršno koli zamudo v dostavi Vašega paketa kompenziramo s popustom pri naslednjem nakupu. Ne glede na to, ali je šlo za našo napako ali je zafrknil kurir: če paket ne prispe v točno določenem dnevu boste prejeli 2% popusta za vsak delovni dan zamude.

Kako to deluje?

Ko oddate naročilo v MUZIKERju Vas obvestimo o predvidenem datumu dostave, informacijo o dobavnem roku pa lahko najdete tudi v internetni trgovini. Če torej oddate naročilo in Vaš paket ne prispe v zagotovljenem datumu lahko uveljavljate garancijo točne dostave. Kot referenčna informacija o datumu dostave velja e-poštno sporočilo z naslovom "Poslano".

Kako torej priti do popusta pri naslednjem nakupu, če smo paket dostavili z zamudo::
. Prijavite se v svoj uporabniški račun v spletni trgovini MUZIKER;
. Na levi strani lahko najdete povezavo "Naročila", kjer lahko vidite celotno zgodovino vseh svojih naročil pri nas;
. Izberite naročilo, ki je bilo dostavljeno z po obljubljenem datumu;
. Kliknite na možnost "Točna dostava" in izpolnite obrazec – predvsem podatek kdaj je bila pošiljka dejansko dostavljena.

V tem smislu kot datum dostave mislimo na datum prvega poskusa dostave pošiljke.

Naš center za podporo uporabnikom bo zahtevo analiziral in Vam odgovoril do treh delovnih dni s končno odločitvijo. Če bo zahteva upravičena, oziroma dostava res zamujala, boste prejeli kupon s 2% popusta za vsak dan zamude.

Na primer:
. 1 dan zamude: 2% popusta pri naslednjem nakupu;
. 2 dneva zamude: 4% popusta pri naslednjem nakupu;
. 3 dni zamude: 6% popusta pri naslednjem nakupu.

* Najvišji možen popust znaša 10%.
* Kot zamuda se štejejo samo delovni dnevi.

Kakšni so pogoji za uveljavljanje te garancije?

Če želite uveljavljati garancijo za zamudo dostave morajo biti ob oddaji naročila izpolnjeni naslednji pogoji:
. Izdelek mora biti na zalogi;
. Izdelek mora biti na zallogi v našem centralnem skladišču in ne v kateri koli izmed trgovin.

Do kdaj lahko uveljavljam to garancijo zamude pošiljke?

Do 14 dni od prejema izdelka. Kupon lahko uporabite samo v primeru, da naročeno blago ne bo vrnjeno do 14 dni od prejema.

Ko dobim kupon s popustom za zamudo pošiljke, ima ta kupon datum veljavnosti?

Da, kupon s popustom pri naslednjem nakupu ima veljavnost do 6 mesecev po njihovem prejemu.

Logo muziker
Ne zamudite super akcij. Aktivirajte si obvestila.
Aktiviraj