Piškotki na spletni strani Muziker se uporabljajo, da je tvoj obisk pri nas vedno prijetna izkušnja. Strinjaj se z uporabo vseh piškotkov s klikom na gumb „Strinjam se“ ali pa v nastavitvah izberi samo tiste, ki so ti všeč.
Več informacij.
Wilier Cento10NDR Black/Red Matt&Glossy L Cestno kolo
Dirkaški okvir in popolno ravnovesje med zmogljivostjo in udobjem. Cento10NDR vam omogoča, da preživite dolge ure na sedlu, zahvaljujoč posebej zasnovani vzdržljivostni geometriji in sistemu Actiflex - novi Wilierjev pristop k absorbiranju zadnjih...
Preberi več
Prodaja končana
Ta izdelek se ne proizvaja ali ni del trenutne ponudbe.
Wilier Cento10NDR Black/Red Matt&Glossy L Cestno kolo
To je samodejni prevod s programsko opremo:
Dirkaški okvir in popolno ravnovesje med zmogljivostjo in udobjem. Cento10NDR vam omogoča, da preživite dolge ure na sedlu, zahvaljujoč posebej zasnovani vzdržljivostni geometriji in sistemu Actiflex - novi Wilierjev pristop k absorbiranju zadnjih vibracij, ki jih povzročajo udarci na površini ceste.
Lastnosti:
V prizadevanju za dirkanjem udobja: trg cestnih koles se razvija. Novi uporabniki prihajajo v svet visokozmogljivih koles z različnimi cilji, ki niso zgolj dirkalni. Želijo si bolj sproščene geometrije, možnost namestitve širših pnevmatik in kolutnih zavor ter možnost kolesarjenja na dolge razdalje brez nelagodja. V bistvu si želijo popolne mešanice odzivnosti, zmogljivosti, majhne teže, kakovosti vožnje in udobja. S Cento10NDR smo združili vse te vidike, ki so do zdaj pripadali povsem drugačnim vizijam in izkušnjam kolesarjenja.
Actiflex: Actiflex je srce okvirja Cento10NDR, ki zagotavlja povsem novo povezavo med sedežnim drogom in sedežnimi ogradami. Z uporabo skrbno zasnovane aluminijaste povezave in razpršilnika tehnopolimerja lahko zadnje kolo damo nekaj milimetrov poti. Torzijska togost aluminijaste povezave je kljub različnim povezavam še vedno primerljiva s tradicionalnimi monokokovnimi ogljikovimi sedeži. Ta togost daje dirkalnim zmogljivostim okvirja, hkrati pa omogoča, da se zadnje kolo premika navzgor in navzdol po neravninah, ki jih povzročajo nepravilnosti na cestišču. Na povezavo je povezan disipater, ki stabilizira kinematično gibanje zadnjega trikotnika. Ta poseben tehnopolimer ima neverjetne mehanske lastnosti, visoko atmosfersko odpornost in lahko deluje pri temperaturah od -40 ° C do + 150 ° C. Disipater bo izdelan v treh različnih barvah za različne stopnje gostote, kar pomeni, da je mogoče Actiflex popolnoma nastaviti glede na težo kolesarja in / ali vrsto terena, s katerim običajno naletijo na svojem kolesu.
Popolna integracija: Prefinjena zasnova krmilne cevi v kombinaciji s posebno obliko glave omogoča napeljavo do treh kablov znotraj okvirja. Torej, če uporabljate elektronske zobnike in zaviranje s kolutom, kolo ne bo imelo nobenih izpostavljenih kablov, ki bi dali Cento10NDR čudovit videz.
Aerodinamično: Cento10NDR je dirkalno pripravljen okvir, izpeljan iz Cento10AIR, našega vrhunskega lahkega, aerodinamičnega kolesa. Tako kot v Cento10AIR je bila tudi nova Wilierjeva kreacija razvita v skladu s pravili Naca-Low-Speed - letalskimi algoritmi, ki nam omogočajo oblikovanje okvirnih cevi z največjo možno aerodinamično učinkovitostjo. Wilier poleg algoritmov NACA uporablja še en pomemben koncept v aerodinamiki: teorijo Kamm. Vsi profili so namreč zasnovani tako, da zmanjšujejo težo in povečujejo togost, ne da bi to vplivalo na aerodinamično učinkovitost.
To je samodejni prevod s programsko opremo:
Druge značilnosti:
Največja vsestranskost s tehnologijo dvojnih zavor: Cento10NDR je prvo cestno kolo, katerega okvir in vilice so lahko opremljeni z dvema različnima vrstama zavor: kolutnimi zavorami s prečnimi osmi in 160 mm rotorji ali tradicionalnimi zavorami s hitrim sproščanjem. Ta rešitev razširja razpoložljive konfiguracije Cento10NDR, kar pomeni, da je okvir vedno pripravljen na nadgrajen zavorni sistem. Vilice in zadnji trikotnik so zasnovani tako, da sprejmejo široko paleto pnevmatik: do 28 mm z nastavitvijo za neposredno namestitev ali do 30 mm, če uporabljate kolutne zavore.
Uravnotežen dizajn: Uravnotežena oblika pomeni, da se vožnja počuti enako pri vseh velikostih okvirjev Cento10NDR. Odseki cevi v različnih velikostih so različni, da se zagotovi, da so togost, udobje in kakovost vožnje enaki za vsako izdelano velikost okvirja.
Geometrija: Geometrija okvirja je ključna za vzdržljivostna kolesa. Da bi kolesarjem Cento10NDR ponudili največjo raven dirkalnega udobja, je bilo treba premisliti o razmerju med cevmi okvirja. Končni rezultat je položaj, ki je zaradi krajšega dosega in večjega nabora nekoliko krajši in višji kot pri tradicionalnih dirkalnih geometrijah. Ta kombinacija dosega in sklada daje udobnejši položaj brez uporabe distančnikov med steblom in okvirjem. Kako pogosto vidimo kolesarje s čisto dirkalnimi kolesi in nekaj centimetri distančnikov na krmilni cevi? Zdaj bo s Cento10NDR celoten videz koles harmoničen, sorazmeren, uravnotežen in hkrati pripravljen na dirke. Grafika Reach & Stack prikazuje pravilen položaj šestih velikosti Cento10NDR (svetlo modra črta) v primerjavi z drugimi okvirji Wilier Triestina, razvitimi v zadnjih letih.