Član programa zvestobe Muziker Smile postaneš samodejno takoj, ko ustvari uporabniški račun na naši strani. Po registraciji ti bomo po e-mailu poslali neprenosljivo kartico zvestobe in od tega trenutka naprej boš lahko užival v ugodnostih, ki jih imajo pri nas samo zveste stranke.
Za nakupe pri nas te bomo nagradili s točkami. Z vsakim nakupom boš poleg radosti prejel tudi točke zvestobe, ki jih lahko uporabiš pri naslednjem nakupu. Najprej ti jih bomo varno rezervirali za 30 dni in jih nato pripisali tvojemu uporabniškemu računu. Če za svoje blago dokupiš dodatno storitev „podaljšano vračilo“, bodo točke dodane šele po preteku tega obdobja. Če nakupuješ v eni od naših trgovin, ti bomo takoj dodali točke na tvoj račun.
Trenutno stanje svojih točk lahko kadarkoli preveriš na strani v svojem računu, v osebnem profilu. Ali pa za te informacije vprašaj osebje v kateri koli trgovini Muziker. Vse prislužene točke bodo veljavne do 24 mesecev od tvojega zadnjega nakupa. Ne glede na to, koliko časa jih imaš in ali jih uporabljaš, po vsakem nakupu se prične šteti novo 24-mesečno obdobje, v katerem bodo tvoje točke veljavne. Če pa se ne prijaviš na stran in več kot 2 leti ne opraviš nobenega nakupa, ti bodo propadle vse točke.
Če imaš točke in boš opravil nakup, lahko določiš, kolikšen del vrednosti svojega naročila želiš plačati s točkami. Te se bodo „pretvorile“ v denar neposredno v tvoji nakupovalni košarici in skupni znesek nakupa zmanjšale za ta znesek. S točkami lahko preprosto plačaš celoten nakup ali pa si jih prihraniš. Odvisno je od tebe.
Pri nas razumemo, če si premisliš. Vsak član programa zvestobe Muziker Smile ima do dvakrat daljši čas za vračilo blaga brez navedbe razloga. Standardno obdobje po zakonu je 14 dni, toda za člane našega programa zvestobe Muziker Smile je to obdobje do 30 dni. To deluje tako, da ti v roku 14 dni nakažemo denar za vrnjeno blago, v roku 14 do 30 dni po prejemu blaga pa ti vrnemo znesek nakupa v obliki bona za naslednji nakup. Izdelki, ki jih zaradi njihove narave (npr. higienski razlogi) ni mogoče vrniti, so podrobno opisani v naših pogojih.
Medtem ko je redna stranka upravičena do 2-letne garancije na novo blago, lahko član našega programa zvestobe uživa do 3-letno garancijsko dobo. Okvaro, ki jo boš reklamiral v času podaljšane garancije, bomo odpravili na naše stroške, v kolikor napake ne bo mogoče odpraviti, pa boš od nas prejel kupnino za preostalo vrednost blaga. Podaljšana garancija ne velja za potrošni material, pokvarljivo blago ali novo in nepakirano blago. Pravico do uveljavljanja podaljšane garancije ima le kupec, ki je končni potrošnik. Vsako reklamacijo obravnavamo v najkrajšem možnem času, v izjemnih primerih, zaradi zahtevne diagnostike ali popravil, lahko to traja tudi dlje kot 30 dni.