cookies
Naši “piškotki” ti bodo všeč
Piškotki na spletni strani Muziker se uporabljajo, da je tvoj obisk pri nas vedno prijetna izkušnja. Strinjaj se z uporabo vseh piškotkov s klikom na gumb „Strinjam se“ ali pa v nastavitvah izberi samo tiste, ki so ti všeč. Več informacij.
Strinjam se
Zavrni

Kontakt

Preden se obrneš na nas, obišči našo stran Pogosto zastavljena vprašanja. Tam boš našel koristne informacije o naročilih, dostavi, zahtevkih, vračilih in drugih pomembnih temah. Tako lahko svojo zahtevo rešiš takoj - ne da bi čakal na povezavo ali odgovor.

FAQ – Pogosto zastavljena vprašanja 
Spletna trgovina in podpora strankam

Če imaš kakršna koli vprašanja, jih kar vprašaj. Toda preden se obrneš na nas, se prepričaj, da odgovora ne najdeš med pogostimi vprašanji.

Informacije o izdelkih ali naročilih

Klepet na naši spletni strani, e-mail, telefon ali Facebook – to so kanali, na katerih se ti bo posvetila ekipa pametnih in voljnih ljudi, ki ti bodo z veseljem pomagali izbrati pravi izdelek zate ali tvojega prijatelja ali te usmerili v primeru težav z naročilom oz. plačilom.

Na tehnična vprašanja o izdelkih boš prejel utemeljene odgovore strokovnjakov v dani panogi. Veselimo se tvojih vprašanj!

Delovni čas: Pon-Tor 9:00-17:00 | Sre-Pet 9:00 - 13:00

Pohvale in pritožbe

Si zelo zadovoljen z izpolnitvijo naročila ali si ob naročilu prejel nepričakovano darilo? Se je morda zgodilo kaj, kar je povzročilo tvoje nezadovoljstvo?

Zadovoljstvo naših strank je naša prva prioriteta, zato nam pusti povratne informacije. Pohvale nas osrečujejo, konstruktivna kritika pa nas žene naprej!

Reklamacije in vračilo blaga

Reklamacije

Ali ima izdelek, ki si ga naročil, okvaro ali je pokvarjen? Ali smo ti poslali napačen izdelek, je pošiljka prispela nepopolna ali pa pošiljka sploh ni bila dostavljena? V tem primeru to moraš takoj prijaviti prek našega obrazca za reklamacije. Naši sodelavci v reklamacijskem oddelku bodo storili vse, da se ta situacija reši v tvoje zadovoljstvo!

Delovni čas:   PON-PET 9:00 - 17:00  

Vračilo blaga (odstop od pogodbe)

Nisi zadovoljen z kupljenim blagom? Od pogodbe lahko odstopiš v 14 dneh. Ta rok začne teči od trenutka, ko ti osebno ali oseba, ki jo določiš, prevzamete blago. Pravica do odstopa od pogodbe velja le za nakupe v spletni trgovini Muziker, in ne velja za nakupe v mreži naših fizičnih prodajaln. Če si član kluba Muziker, si upravičen do podaljšanega odstopnega roka, in sicer 30 dni od prevzema blaga. Če kupuješ kot podjetje, lahko tudi odstopiš od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga.

Delovni čas:   PON-PET 9:00 - 17:00  

Trgovine

Kitare, bobni, jakne, vesla, plošče in še veliko več. Vse te stvari lahko fizično preizkusiš in kupiš v naših trgovinah. Naše usposobljeno osebje ti bo zagotovo odlično svetovalo in te usmerilo na pravo pot, da boš z nakupom 100% zadovoljen. Naše trgovine služijo tudi kot dostavna mesta za tvoje naročilo iz e-trgovine. Zato ne oklevaj in nas obišči!

Pokaži trgovine
Business

Pri Muzikerju vsake toliko podarimo super nagrade, zato naj ti ne bo žal, če danes ne zmagaš. Toda nagradna igra za električno kitaro je končana in ostane nam le še razglasitev zmagovalcev.

Marketing

V vsako škatlo, ki jo pošljemo iz našega skladišča, in vsak nakup v trgovini želimo zapakirati dober občutek. Naša marketinška ekipa je tukaj, da zagotovi, da stranke vedo, da je Muziker prava izbira. Vsaka naša stranka je edinstvena, zato se trudimo ustvariti vzdušje, v katerem se bo vsak počutil prijetno. S slikami, besedilom, videom in šalami sporočamo, kar želimo povedati. Ustvarjamo skupnost kupcev, ki jim je Muziker najljubša blagovna znamka in trgovina, v katero se z veseljem vračajo.

People and Culture

Kot že ime pove, je naš oddelek posvečen ljudem in korporativni kulturi. Vsako podjetje sestavljajo predvsem ljudje, zato vemo, da tisti, ki so zadovoljni in motivirani, ne poganjajo le sebe, ampak tudi celoten Muziker. Tukaj smo, da jim prisluhnemo, svetujemo ali jih usmerimo na pravo pot. Nismo tradicionalni kadrovniki, ki jih poznaš iz večine podjetij, ki se ukvarjajo s potrebnim administrativnim minimumom, torej predvsem s plačami, pogodbami ali iskanjem ljudi. Nasprotno, v Muzikerju smo oddelek, ki vsakega sodelavca spremlja na njegovi »življenjski« poti. Naše poslanstvo je sodelovati pri soustvarjanju okolja, v katerem bodo naši zaposleni srečni in imeli priložnosti za osebno in karierno rast – zato je tematika izobraževanja, dobrega počutja in vodenja za nas zelo pomembna. Naše delo vključuje tudi izbor naših bodočih sodelavcev, tako da, če te zanima sodelovanje z nami, ti bomo z veseljem prišli naproti in ti pomagali!