cookies
Naši “piškotki” ti bodo všeč
Piškotki na spletni strani Muziker se uporabljajo, da je tvoj obisk pri nas vedno prijetna izkušnja. Strinjaj se z uporabo vseh piškotkov s klikom na gumb „Strinjam se“ ali pa v nastavitvah izberi samo tiste, ki so ti všeč. Več informacij.
Strinjam se
Zavrni

FAQ - Najbolj pogosta vprašanja

FAQ - Najbolj pogosta vprašanja

Izbira izdelka

Ali se fotografije izdelka ujemajo z resničnim stranjem?
Vse fotografije izdelkov, ki jih najdete na naši strani, prihajajo neposredno od proizvajalcev, tako da se zagotovo ujemajo. Vendar ne pozabite, da ima fotografija, prikazana na vašem zaslonu, lahko drugačen odtenek in tudi struktura uporabljenega materiala lahko izgleda drugače na fotografiji. Dostavljeno blago ima lahko tudi drugačno različico embalaže.
Kakšno garancijo krije moj izdelek?
Standardna garancijska doba je 2 leti. Če postanete član Kluba Muziker, imate še dno dodatno leto več - torej 3 leta. Garancijo pa lahko podaljšate še za 1-3 leta, in sicer neposredno v košarici ob oddaji naročila. Ta podaljšana garancija ne velja za potrošni material, pokvarljivo blago, odprto blago, popravljeno ali poškodovano blago ali za takšne napake, ki jih ne bi priznali niti v primeru standardne garancije. Več informacij je na voljo na spletni strani o razširjeni garanciji. Ne pozabite, če kupujete kot podjetje, je garancijska doba eno leto.
Kaj pomeni „odprta embalaža“?
Oznako »odprta embalaža« uporabljamo za izdelke, ki nimajo originalne embalaže, ki so bili razstavljeni ali pa so jih vrnili kupci, lahko kažejo znake normalne uporabe, lahko pa so tudi popolnoma novi. Cena za vsak kos je individualna, vedno pa je znižana. Več informacij je na voljo na spletni strani o odprti embalaži.
Kako ugotovim razpoložljivost blaga? Ali je blago na zalogi na voljo za takojšnjo dostavo?
Vsi izdelki na spletni strani imajo prikazano razpoložljivost in tukaj lahko najdete naslednje možnosti:
Na zalogi – izdelek imamo na zalogi in lahko vam ga takoj pošljemo.
Na poti – izdelka trenutno nimamo na zalogi, je pa že naročen pri dobavitelju in čakamo na dostavo v skladišče.
Na zalogi v trgovini – izdelek se nahaja v eni izmed naših trgovin. Dostavimo ga lahko kamorkoli želite, vendar se bo rok dostave podaljšal za nekaj dni.
Pri dobavitelju – izdelka trenutno nimamo na zalogi, če pa vas zanima, ga lahko takoj naročimo pri proizvajalcu ali dobavitelju.
Ni na zalogi – izdelka trenutno nimamo, vendar bomo na podlagi naročila preverili njegovo razpoložljivost pri dobavitelju.
Dolgotrajno nedostopno – tega izdelka trenutno ne moremo dobiti od dobavitelja ali proizvajalca.
Kaj je digitalni izdelek in kako mi bo dostavljen?
Digitalni izdelek je programska oprema, avdio knjižnica ali darilna kartica. Vse licence in podatke za prijavo za digitalne izdelke vam bomo poslali po e-pošti, ki jo boste navedel ob oddaji naročila.

Naročanje

Kako unovčim kupon ali kodo za popust?
Kodo za popust lahko uporabite v prvem koraku oddaje naročila, na dnu oddelka Moji popusti.
Lahko naročim blago brez DDVja?
Da, vendar le, če ste zavezanec za DDV, torej podjetje. Vse kar morate storiti je, da pri registraciji vnesete vse potrebne podatke svojega podjetja za obračun (nakup za podjetje) in označite, da ste zavezanec za DDV.
Ali lahko izdelek naročim po telefonu?
Obžalujemo, vendar te možnosti ne ponujamo. Vse izdelke lahko naročite prek interneta. Če s tem nimate izkušenj, lahko več informacij najdete tukaj.
Kako je moje naročilo obdelano?
Takoj, ko bomo vaše naročilo registrirali v sistemu, vam bomo poslali avtomatsko e-pošto in vas tako obvestili, da smo tvoje naročilo registrirali. Nato bomo obdelali vaše naročilo in prejeli boste drugo e-pošto z navedbo, da je naročilo »POTRJENO« in da smo tako pravkar sklenili kupoprodajno pogodbo. Če ima vaše naročilo status "DOSTAVA KASNEJE", to pomeni, da naročeni izdelek trenutno ni na voljo in čakamo na njegovo dobavo. V tem primeru boste od nas prejeli e-pošto s predvidenim datumom odpreme vašega blaga. Ko naročilo pripravimo v skladišču, se bo njegovo stanje spremenilo v "PRIPRAVLJENO" in ko ga bo kurir prejel od nas, se bo njegovo stanje spremenilo v "POSLANO". Trenutno stanje naročila lahko izveste tako, da se prijavite neposredno na spletni strani. Klikni na "Moj račun", kjer lahko najdete vsa svoja naročila.
Kako lahko prekličem naročilo?
To možnost najdete neposredno v pregledu naročil.
Če prekličem naročilo, kdaj dobim denar nazaj?
Če spremenite ali prekličete svoje naročilo, vam bomo denar poslali na vaš račun na enak način, kot je plačilo prispelo k nam. Za ekspresna plačila (PayPal, kartica, Apple Pay itd.) bo denar nakazan na vaš račun v najkasneje 3 delovnih dneh. Bančno nakazilo običajno traja 4-5 delovne dni. Vendar vaš denar zapusti naš račun veliko prej.
Kako napisati recenzijo?
Svojo izkušnjo s kupljenim izdelkom in njegovo oceno lahko napišete neposredno na stran določenega izdelka v rubriko »RECENZIJE«. Najdete jih neposredno pod fotografijo.
Na koga se lahko obrnem, če me zanima veleprodajno sodelovanje?
Če želite pri nas nakupovati za namene nadaljnje prodaje, se obrnite na naš veleprodajni oddelek po e-pošti: [email protected]

Plačila

Kje lahko uporabim kodo za popust?
Kodo za popust lahko uporabiš v prvem koraku nakupovalne košarice, na dnu oddelka Moji popusti. 



Katere načine plačila lahko uporabim pri nakupu?
Sprejemamo različne načine plačila. Celoten seznam je objavljen na spletni strani o plačilnih pogojih.
Kako dobim račun za nakupljeno blago?
Digitalni račun v pdf formatu vam bomo poslali po e-pošti, lahko pa ga tudi kadarkoli prenesete po prijavi na našo spletno stran preko mesta "Moj uporabniški račun". Papirne različice ne pošiljamo več z naročilom, ker želimo biti okolju prijazni.

Dostava

Zakaj se je predvideni rok dostave spremenil?
Pri pripravi naročila lahko pride do situacije, ko bo pošiljka blaga zamujala, vendar vam bomo vedno poslali e-pošto z informacijo, kdaj naj bi bilo blago na poti.
Najpogostejši vzroki zamude so:
Težave pri dobavitelju: dobava blaga zamuja zaradi proizvajalca.
Težave v skladišču: naši sodelavci v skladišču ne uspejo odpremiti vseh naročil, vseeno se držimo natančnega vrstnega reda in kmalu bo na vtrsti tudi vaše naročilo.
Težave na spletni strani: naročeni izdelek se je razprodal in smo krivi mi sami. Opravičujemo se. V tem primeru vas bomo zagotovo osebno kontaktirali in poskušali najti najboljšo možno rešitev.
Koliko stane pošiljanje in koliko časa traja dostava?
Vse informacije o trajanju dostave in ceni prevoza najdeš tukaj: Dostava.
Kako lahko spremljam svojo pošiljko, ko je na poti k meni?
Takoj, ko pošljemo vaše naročilo, boste od nas prejeli potrditveno e-pošto s povezavo, na kateri lahko spremljate svojo pošiljko. Ogledate si ga lahko tudi neposredno preko naše strani. Potrebujete le številko vašega računa ali naročila in vaš e-mail, preko katerega se prijavite v Muziker. V tem primeru si lahko svoj paket ogledate tudi tukaj: Iskanje naročila
Ali mi lahko izdate dobavnico?
Tega ne počnemo, ker so dobavnice preteklost. Vse, kar potrebujete, že najdete na vašem računu. Ne trdimo samo mi, tako pravi zakon.
Moje naročilo je bilo poslano, vendar povezava za sledenje ne deluje
Sledilna številka za sledenje paketa se ustvari v trenutku, ko je naročilo zapakirano in pripravljeno za odpremo. Kurirska družba bo nato prejela podatke o pošiljki. Njeno gibanje pa lahko spremljaš šele, ko kurir pri nas fizično prevzame paket in ga naloži v avto. Nekatera kurirska podjetja ne ustvarjajo mednarodnih linij, zato lahko svojo pošiljko spremljaš le, ko prispe v lokalno skladišče v vaši državi. Včasih se zgodi, da prevoznik povezave za sledenje pošiljke ne posodablja vsak dan, ampak le vsak drugi dan.
Ali bo moj nadstandardni paket dostavljen neposredno na moj dom?
Tvoj paket bo dostavljen do prvih vrat ali vrat, ki se lahko zaprejo. Trenutno ne nudimo storitve dostave v hišo ali v stanovanje.

Reklamacije in vračilo blaga

Kako se lahko obrnem na Oddelek za reklamacije?
Na naš Oddelek za reklamacije se lahko obrnete telefonsko na številko: +38617778667 ali po e-pošti na naslov: [email protected]. Dosegljivi smo vsak dan 9:00 - 17:00.
Kako lahko vložim reklamacijo?
Klikni na to povezavo, izberi vrsto reklamacije in začni reklamacijski postopek.
Koliko časa traja obravnava reklamacije?
Reklamacije obravnavamo takoj, vendar najkasneje v 30 dneh, v primeru podjetja do 60 dni.
Kakšna so pravila za uveljavljanje reklamacije?
Splošni prodajni pogoji, ki jih upoštevamo so na voljo na spletni strani o splošnih prodajnih pogojih. Podroben postopek reklamacije si lahko prebereš TUKAJ, če nakupuješ kot potrošnik/fizična oseba. Če kupuješ kot podjetje, uporabi povezavo TUKAJ.
Kakšen je rok za vračilo blaga?
Od pogodbe lahko odstopiš in blago vrneš brez navedbe razloga v 14 dneh od trenutka, ko ti ali oseba, ki jo določiš, prevzamete blago. Ta pravica velja le za kupce naše spletne trgovine in ne velja za nakupe v naših fizičnih trgovinah. Po preteku tega 14-dnevnega roka imajo pravico do odstopa od pogodbe le kupci-potrošniki, ki so naročilo ustvarili kot člani sistema zvestobe Muziker club. Ena od prednosti članstva v klubu Muziker je ta, da lahko od pogodbe odstopiš tudi po zakonsko določenem roku, in sicer do 30 dni od dneva, ko si ti ali oseba, ki si jo določil, prevzela blago. Če boš pravico do vračila blaga uveljavljal v tem podaljšanem roku, to je med 15. in 30. dnevom od dneva dostave blaga, ti bomo povrnili plačilo v obliki kupona za naslednji nakup v naši spletni trgovini. Druga možnost vračila blaga (odstop od pogodbe) po preteku zakonsko določenega roka 14 dni je nakup naše dodatne storitve Podaljšano vračilo blaga. Zahvaljujoč tej storitvi lahko fizična oseba kadarkoli vrne blago do 60 dni, pravna oseba pa do 30 dni. Storitev velja samo za izbrane izdelke in jo lahko kupiš le skupaj z določenim blagom. Po vračilu blaga ti vrnemo plačani znesek nakupa v obliki gotovinskega plačila. Več informacij najdeš v poglavju Odstop od pogodbe .
Ali lahko odstopim od pogodbe, če kupujem kot podjetje?
Da, tudi podjetje lahko blago vrne v 14 dneh.
Kdo krije stroške prevoza vrnjenega blaga?
Vračilo blaga nazaj v naše skladišče je v celoti v vaši pristojnosti. To velja tudi za s tem povezane stroške.
Ali lahko naročite kurirja za povratni prevoz blaga, ki ga želim vrniti?
Ja. Za plačilo ti bomo naročili kurirja na določen datum, ki ga izbereš. Storitev lahko izbereš v sklopu oblikovanja zahteve za odstop od pogodbe.
Kam naj pošljem blago, ki ga želim vrniti?
Preden blago vrneš, ga ustrezno zapakiraj in na zunanjo transportno embalažo paketa ali na etiketo z našim naslovom napiši številko odstopa od pogodbe ali reklamacije. Tako bomo lahko hitro prepoznali vaš paket, ko prispe. Naslov za pošiljanje vrnjenega paketa je:
Muziker (Return),
P3 2, 1102 Lozorno,
900 55 Lozorno, Slovaška.
Vendar bodi previden! Ne odgovarjamo za stanje paketa, katerega smo prejeli od prevoznika. Zato pred odpremo blago razstavi izdelek v stanje, v katerem si ga dobil od nas in samo škatlo napolni z materialom, ki bo blago ščitilo pred poškodbami med transportom. Če se z tvojo pošiljko na poti do nas vseeno kaj zgodi, hitro stopi v stik s prevoznikom, ki je od tebe prevzel paket in zahtevaj odškodnino.
Ali lahko vrnem katerokoli vrsto blaga?
Zagotovo ne. Zakon natančno določa, katere kategorije blaga ni mogoče vrniti. Na primer plošče, programske opreme, digitalnih izdelkov, ušesne slušalke, jezičkov za pihala, ustnih harmonik in podobno. Vse te kategorije navajamo v naših Poslovnih pogojih.
Želim zamenjati blago (npr. zaradi napačne velikosti). Kako naj nadaljujem?
Direktno zamenjavo blaga za drugo blago ne ponujam. Lahko pa izdelek vrneš v okviru odstopa od pogodbe. Izpolni naš spletni obrazec in sledi navodilom, ki ti jih bomo nato posredovali po elektronski pošti. Če te zanima drug izdelek, si moraš ustvariti novo naročilo.
Kdaj bom dobil svoje plačilo za vrnjeno blago?
Najpozneje v 14 dneh po prejemu pošiljke in pregledu vrnjenega blaga vrnemo plačilo za vrnjeno blago ali izdamo bon v tej vrednosti. Po opravljenem fizičnem pregledu vrnjenega blaga boste na e-mail prejeli potrdilo, da je bila vaša pošiljka dostavljena in pregledana. Po zakonu imamo 14 dni od dneva prevzema v skladišču za obdelavo blaga iz odstopa od pogodbe. Denar boste prejeli nazaj na isti način, kot ste plačali naročilo. V primeru hitrih plačil (PayPal, kartica, Apple Pay itd.) bo denar nakazan na vaš račun v 3 delovnih dneh. Bančno nakazilo običajno traja od 4 do 5 delovnih dni.

Uporabniški račun

Kakšne so ugodnosti Muziker kluba? Je članarina brezplačna?
Za članstvo v klubu Muziker je potrebna le brezplačna registracija. Vse ugodnosti Muziker kluba smo opisali tukaj.
Zakaj ne prejemam e-pošte?
Če imaš v svojem računu Muziker pravilno vnesen e-poštni naslov, vendar od nas ne prejmaš nobenih sporočil, najprej preveri mape SPAM ali JUNK med prejeto pošto. Če ti tudi ta nasvet ni pomagal, ne oklevaj in nas kontaktiraj, skupaj bomo našli rešitev.
Kako lahko spremenim svoje geslo?
Geslo in trenutno e-pošto lahko kadarkoli spremeniš v svojem osebnem profilu. Če se ne spomneš svojega gesla za prijavo na strani Muziker, ga lahko pred prijavo ponastaviš. V tem primeru klikni na "pozabljeno geslo". Vnesi e-poštni naslov, s katerim se prijavljaš v svoj račun in od nas boš prejel povezavo, kjer ponastaviš staro geslo in ustvariš novo.
Kako izbrišem svoj račun?
Račun lahko izbrišeš neposredno v uporabniškem računu.