Ne glede na to, da se trudimo čisto vsak izdelek pred odpošiljanjem skrbno pregledati, se vseeno včasih zgodi, da zaradi preobremenjenosti skladišča kakšen paket odide v nepopolnem stanju. Če ste na svojem paketu oziroma izdelku našli kakšno napako ali nepravilnost, imate seveda pravico kupljeno blago reklamirati in uveljavljati garancijo.

Kako vložim zahtevek za reklamacijo?

Najlažji način je, da se prijavite na svoj uporabniški račun, kliknite na Reklamacije in Vnesi novu reklamaciju. Kot registrirani uporabnik, boste morali izpolniti le zelo majhno količino podatkov, večina potrebnega bo že izpolnjena.

Če pri nas niste registrirani, lahko uporabite kateri koli od slednjih obrazcev, glede na vrsto reklamacije, katero želite uveljavljati.

Izdelek ima napako Izdelek je mehansko poškodovan Poslali ste mi napačen izdelek. Nepopolna pošiljka Nedostavljena pošiljka

Takoj po izpolnitvi obrazca, boste prejeli potrdilo, katerega natisnete in dodate v paket k izdelku. Brez obrazca v paketu servisni center ne bo znal povezati paketa z vašo reklamacijo.

Da, lahko nam pošljete mail na slovenija@muziker.com in odogovorimo z navodili, kako lahko nadaljujemo z reklamacijo.

Garancijske pogoje izdelkov ureja Reklamacijski pravilnik.

© 2004-2019 Muziker | Reklamacije
Logo muziker
Ne zamudite super akcij. Aktivirajte si obvestila.
Aktiviraj