Pravila in pogoji naše Garancije najboljše cene:


Kaj je Garancija najboljše cene?

* Boljše cene ni mogoče kombinirati z ostalimi popusti.

. Pred nakupom: sporočite nam, če ste kjer koli našli boljšo ceno in počakajte na naš odgovor. V najkrajšem možnem času Vas bomo kontaktirali in Vam ponudili enako oziroma nižjo ceno, brez izjeme: vse znamke in vsi izdelki, ki bodo v skladu s to garancijo najboljše cene.

. Po nakupu: do 30 dni od nakupa v MUZIKERju lahko uveljavljate svojo garancijo najboljše cene. Če najdete boljšo ceno za izdelek, katerega ste že kupili, oziroma če v naši spletni trgovini znižamo ceno izdelku, imate pravico do kupona v vrednosti razlike med ceno katero ste plačali in boljšo ceno.


Kako naj zahtevam boljšo ceno pred nakupom?

Zadeva je zelo enostavna:
. najdite željen izdelek v naši spletni trgovini;
. Kliknite na: "Garancija Najboljše cene" povezavo/gumb, ki se nahaja na spodnji desni strani pri vsakem izdelku;
. Izpolnite obrazec z vsemi zahtevanimi polji in dodajte povezavo na trgovino, kjer ste našli boljšo ceno.

Če bo ponudba za boljšo ceno v skladu s pogoji in pravili uporabe te garancije, Vas bomo v najkrajšem možnem času kontaktirali z navodili, kako opraviti nakup po znižani ceni.

 

In kaj če najdem boljšo ceno šele po opravljenem nakupu v MUZIKERju?

V tem primeru morate slediti naslednjim enostavnim korakom:
. prijavite se v svoj MUZIKER uporabniški račun;
. Kliknite na "Naročila", ki se nahajajo na levi strani;
. Izberite naročilo v katerem se nahaja izdelek za katerega ste našli boljšo ceno;
. Kliknite na gumb “Garancija boljše cene” in izpolnite obrazec.

Vašo zahtevo bomo kar najhitreje obdelali in Vam do dveh delovnih dni poslali kupon z raliko v ceni – seveda, če bo zahteva za garancijo boljše cene upravičena.


Kako bo MUZIKER doravnal ponudbo in kako lahko izdelek kupim za novo, zmanjšano ceno?

Kar najhitreje bomo probali obdelati vse zahteve, najkasneje do treh delovnih dni. Ko se ugotovi ustreznost oziroma upravičenost do boljše cene Vas bomo kontaktirali z nadaljnjimi navodili. Brez skrbi, do boljše cene boste prišli hitro, enostavno in vsak korak poti Vam bomo na voljo.


Kako dolgo po mojem nakupu lahko zahtevam boljšo ceno?

Boljša cena se lahko uveljavlja do 30 dni od nakupa v internetni trgovini oziroma fizični poslovalnici.


V kolikšnem času bo MUZIKER obdelal mojo zahtevo za boljšo ceno?

Glede na to, da ponujamo 30-dnevno možnost odstopa od nakupa boste kupon z razliko v ceni prejeli šele po preteku teh 30 dni. V vsakem primeru pa boste odgovor dobili že prej, okvirno do treh delovnih dni od podanja zahteve.


V katerih primerih nisem upravičen/a do garancije boljše cene?

. ko konkurenčna boljša cena ni trajna, ampak gre za časovno omejeno promocijo (kot so naprimer popusti, razprodaje ali kakšne koli druge posebne cene);
. Ko je ponudnik konkurenčne boljše cene nekredibilen (za namene preverjanja kredibilnosti konkurence MUZIKER določa: a) da ima konkurenca tako spletno kot fizično trgovino in b) da ima konkurenca vsaj en certifikat izdan s strani avtoritete na področju spletne prodaje;
. Ko konkurenca izdelka nima na zalogi oziroma le-ta ni pripravljen za takojšnje odpošiljanje;
. Ko se ponudba nanaša na rabljene izdelke, že odprte izdelke, poškodovane ali popravljene izdelke, b-stock oziroma kakršne koli izdelke ki niso novi in neodprti;
. Če želite boljšo ceno po več kot 30 dneh od nakupa;
. Če so v konkurenčni boljši ceni zajeti kakršni koli popusti, kuponi ali podobno.


Izdelki s popustom torej ne spadajo v to garancijo!
Kaj pa če sem kupil/a izdelek in nekaj dni po nakupu se mu je znižala cena v MUZIKERJU (popusti, razprodaje..) ?

No, v tem primeru, LAHKO ZAHTEVATE kupon z vračilom razlike. Vkolikor torej mi sami damo izdelek v akcijo Vam bomo vrnili razliko v ceni in sicer s kuponom za naslednji nakup. Zakaj to počnemo? Ker Vam želimo zagotoviti, da je nakup v MUZIKERju popolnoma brez tveganja, da nekaj dni kasneje najdete boljšo ceno.


Ko enkrat prejmem kupon z razliko v ceni za naslednji nakup v MUZIKERju, koliko časa je veljaven?

Ko od nas dobite kupon s popustom za naslednji nakup, je veljavnost le-tega 6 mesecev. Po izteku pol leta, kupon preneha biti veljaven.


Našel/a sem boljšo ceno, a ponudba je nenadoma izginila. Kaj lahko storim?

Na žalost, ne kaj preveč razen, da držite pesti in upate, da se ponudba spet pojavi. Če ponudbe ne najdemo, Vam žal ne moremo verjeti in do boljše cene niste upravičeni.


Velja ta garancija tudi za fizične poslovalnice MUZIKERja?

Da, tako kot tudi vsi ostali pogoji poslovanja. Ampak v tem primeru naše fizične trgovine ne bodo mogle obdelati zahtev podanih v naši spletni trgovini. Poleg tega pa je garancija najboljše cene pri nakupu v fizični trgovini veljavna samo za imetnike MUZIKER Club kartice.


© 2004-2019 Muziker | Best price
Logo muziker
Ne zamudite super akcij. Aktivirajte si obvestila.
Aktiviraj