Izberi državo za dostavo naročila

Pravila in pogoji naše Garancije najboljše cene:

Kaj je Garancija najboljše cene?

* Boljše cene ni mogoče kombinirati z ostalimi popusti.

. Pred nakupom: sporoči nam, če si kjer koli našel boljšo ceno in počakaj na naš odgovor. V najkrajšem možnem času te bomo kontaktirali in ti ponudili enako oziroma nižjo ceno, brez izjeme: vse znamke in vsi izdelki, ki bodo v skladu s to garancijo najboljše cene.

. Po nakupu: do 14 dni od nakupa v MUZIKERju lahko uveljavljaš svojo garancijo najboljše cene. Če najdeš boljšo ceno za izdelek, katerega si že kupil, oziroma če v naši spletni trgovini znižamo ceno izdelku, imaš pravico do kupona v vrednosti razlike med ceno katero si plačal in boljšo ceno.


Kako naj zahtevam boljšo ceno pred nakupom?

Zadeva je zelo enostavna:
. najdi željen izdelek v naši spletni trgovini;
. Kliknite na: "Garancija Najboljše cene" povezavo/gumb, ki se nahaja na spodnji desni strani pri vsakem izdelku;
. Izpolni obrazec z vsemi zahtevanimi polji in dodaj povezavo na trgovino, kjer si našel boljšo ceno.

Če bo ponudba za boljšo ceno v skladu s pogoji in pravili uporabe te garancije, te bomo v najkrajšem možnem času kontaktirali z navodili, kako opraviti nakup po znižani ceni.

Kako bo MUZIKER doravnal ponudbo in kako lahko izdelek kupim za novo, zmanjšano ceno?

Kar najhitreje bomo probali obdelati vse zahteve, najkasneje do treh delovnih dni. Ko se ugotovi ustreznost oziroma upravičenost do boljše cene te bomo kontaktirali z nadaljnjimi navodili. Brez skrbi, do boljše cene boš prišel hitro, enostavno in na vsakem koraku ti bomo na voljo.


Kako dolgo po mojem nakupu lahko zahtevam boljšo ceno?

Boljša cena se lahko uveljavlja do 14 dni od nakupa v spletni trgovini oziroma fizični poslovalnici.


V kolikšnem času bo MUZIKER obdelal mojo zahtevo za boljšo ceno?

Glede na to, da ponujamo 14-dnevno možnost odstopa od nakupa boš kupon z razliko v ceni prejeli šele po preteku teh 14 dni. V vsakem primeru pa boš odgovor dobil že prej, okvirno do treh delovnih dni od podanja zahteve.


V katerih primerih nisem upravičen/a do garancije boljše cene?

. Ko konkurenčna boljša cena ni trajna, ampak gre za časovno omejeno promocijo (kot so naprimer popusti, razprodaje ali kakšne koli druge posebne cene);

. Ko je ponudnik konkurenčne boljše cene nekredibilen (za namene preverjanja kredibilnosti konkurence MUZIKER določa: a) da ima konkurenca tako spletno kot fizično trgovino in b) da ima konkurenca vsaj en certifikat izdan s strani avtoritete na področju spletne prodaje;

. Ko konkurenca izdelka nima na zalogi oziroma le-ta ni pripravljen za takojšnje odpošiljanje;

. Ko konkurenca ne zagotavlja uvoza v državo spletne trgovine Muziker, prek katere nakupuješ; 

. Ko se ponudba nanaša na rabljene izdelke, že odprte izdelke, poškodovane ali popravljene izdelke, b-stock oziroma kakršne koli izdelke ki niso novi in neodprti;

. Če želiš boljšo ceno po več kot 14 dneh od nakupa;

. Če so v konkurenčni boljši ceni zajeti kakršni koli popusti, kuponi ali podobno.

Pridržujemo si pravico do zavrnitve zahteve za cenovno garancijo glede na lastno presojo v skladu s splošnimi pravili in pogoji uporabe.


Izdelki s popustom torej ne spadajo v to garancijo!
Kaj pa če sem kupil/a izdelek in nekaj dni po nakupu se mu je znižala cena v MUZIKERJU (popusti, razprodaje..) ?

No, v tem primeru, LAHKO ZAHTEVAŠ kupon z vračilom razlike. Vkolikor torej mi sami damo izdelek v akcijo ti bomo vrnili razliko v ceni in sicer s kuponom za naslednji nakup. Zakaj to počnemo? Ker ti želimo zagotoviti, da je nakup v MUZIKERju popolnoma brez tveganja, ko nekaj dni kasneje najdeš boljšo ceno.


Ko enkrat prejmem kupon z razliko v ceni za naslednji nakup v MUZIKERju, koliko časa je veljaven?

Ko od nas dobiš kupon s popustom za naslednji nakup, je veljavnost le-tega 6 mesecev. Po izteku pol leta, kupon preneha biti veljaven.


Našel/a sem boljšo ceno, a ponudba je nenadoma izginila. Kaj lahko storim?

Na žalost, ne kaj preveč razen, da držiš pesti in upaš, da se ponudba spet pojavi. Če ponudbe ne najdemo, ti žal ne moremo verjeti in do boljše cene nisi upravičen.


Velja ta garancija tudi za fizične poslovalnice MUZIKERja?

Da, tako kot tudi vsi ostali pogoji poslovanja. Ampak v tem primeru naše fizične trgovine ne bodo mogle obdelati zahtev podanih v naši spletni trgovini. Poleg tega pa je garancija najboljše cene pri nakupu v fizični trgovini veljavna samo za imetnike Muziker Smile kartice.