Izberi državo za dostavo naročila
Za zagotavljanje funkcionalnosti našega spletnega mesta uporabljamo piškotke. Po podani privolitvi jih uporabljamo za analizo prometa in personalizacijo oglaševanja na oglaševalskih platformah tretjih oseb, vedno v skladu s pravili o varstvu osebnih podatkov.
Za dostavo blaga v nepoškodovanem stanju so odgovorna transportna podjetja. V nekaterih primerih je njihova odgovornost omejena z mednarodnimi konvencijami in ne zajema na primer poškodbe ali uničenja pošiljke zaradi naravne nesreče. V tem primeru lahko traja nekaj tednov, da uredimo pritožbo. Z uporabo naše storitve Zavarovanja pošiljke v zgornjih primerih lahko kupec zagotovi ugodnost nemotenega in hitrega reševanja reklamacij ali morebitne odškodnine za škodo na kupljenem blagu.
Zavarovanje pošiljke krije škodo ali uničenje pošiljke med prevozom pošiljke od trenutka, ko je pošiljka naložena na prevozno sredstvo na kraju odpreme, določenem v pogodbi o prevozu, do trenutka razkladanja prepeljane pošiljke da jo izroči prejemniku ali drugi osebi, ki jo prejemnik pooblasti. V primeru osebnega prevzema pošiljke na enem od prevzemnih mest prodajalca ali kurirja se za trenutek dostave šteje prevzem pošiljke s strani prejemnika. Če je pošiljka za prevoz razdeljena na posamezne dele, zavarovalno kritje velja za vsak del pošiljke posebej.
Storitev Zavarovanja pošiljke kupcu omogoča, da pospeši postopek reklamacije. Stranka je dolžna najkasneje v 24 urah od prevzema blaga prijaviti Muzikerju morebitne poškodbe ali uničenje pošiljke. Informacije o poškodbah blaga je treba dopolniti s foto dokumentacijo poškodovanega blaga. Nato bo Muziker poskrbel za prevzem in vrnitev poškodovanega blaga s kurirjem (stroške plača Muziker), po prevzemu blaga pa bo kupcu takoj poslal nov kos blaga. V primeru, da novega kosa blaga trenutno ni na zalogi, bo Muziker kupcu ponudil nadomestno blago kot nadomestek.
Kupec priznava, da v primeru odstopa od pogodbe Muziker ne bo povrnil plačane pristojbine za storitev Zavarovanja pošiljke. Zavarovanje pošiljke je mogoče uveljavljati samo v zvezi z blagom, navedenim na računu, skupaj s kupljeno storitvijo Zavarovanja pošiljke. Uporabe storitve ni mogoče zahtevati za blago z drugih računov, drugih pošiljk ali za nazaj. Zahteva za uveljavljanje Zavarovanja pošiljke mora biti naslovljena na elektronski naslov: [email protected].
Pri nakupu v košarici potrdi storitev Zavarovanje pošiljke.
Storitev Zavarovanje pošiljke bo aktivna takoj po plačilu. Dobljena cena v košarici se samodejno poveča za vrednost dodatne storitve.
V primeru zavarovalnine je dovolj, da pošlješ e-pošto na [email protected] in predložiš račun z opravljeno storitvijo.