cookies
Naši “piškotki” ti bodo všeč
Piškotki na spletni strani Muziker se uporabljajo, da je tvoj obisk pri nas vedno prijetna izkušnja. Strinjaj se z uporabo vseh piškotkov s klikom na gumb „Strinjam se“ ali pa v nastavitvah izberi samo tiste, ki so ti všeč. Več informacij.
Strinjam se
Zavrni

Zavarovanje pošiljke

Storitev Zavarovanja pošiljke po hitrem postopku krije odškodnino za škodo na kupljenem blagu, če se zgodi kateri od naslednjih dogodkov:
  • poškodba pošiljke
  • uničenje pošiljke

Za dostavo blaga v nepoškodovanem stanju so odgovorna transportna podjetja. V nekaterih primerih je njihova odgovornost omejena z mednarodnimi konvencijami in ne zajema na primer poškodbe ali uničenja pošiljke zaradi naravne nesreče. V tem primeru lahko traja nekaj tednov, da uredimo pritožbo. Z uporabo naše storitve Zavarovanja pošiljke v zgornjih primerih lahko kupec zagotovi ugodnost nemotenega in hitrega reševanja reklamacij ali morebitne odškodnine za škodo na kupljenem blagu.

Pogoji izvajanja storitve Zavarovanja pošiljke

Zavarovanje pošiljke krije škodo ali uničenje pošiljke med prevozom pošiljke od trenutka, ko je pošiljka naložena na prevozno sredstvo na kraju odpreme, določenem v pogodbi o prevozu, do trenutka razkladanja prepeljane pošiljke da jo izroči prejemniku ali drugi osebi, ki jo prejemnik pooblasti. V primeru osebnega prevzema pošiljke na enem od prevzemnih mest prodajalca ali kurirja se za trenutek dostave šteje prevzem pošiljke s strani prejemnika. Če je pošiljka za prevoz razdeljena na posamezne dele, zavarovalno kritje velja za vsak del pošiljke posebej.

Storitev Zavarovanja pošiljke kupcu omogoča, da pospeši postopek reklamacije. Stranka je dolžna najkasneje v 24 urah od prevzema blaga prijaviti Muzikerju morebitne poškodbe ali uničenje pošiljke. Informacije o poškodbah blaga je treba dopolniti s foto dokumentacijo poškodovanega blaga. Nato bo Muziker poskrbel za prevzem in vrnitev poškodovanega blaga s kurirjem (stroške plača Muziker), po prevzemu blaga pa bo kupcu takoj poslal nov kos blaga. V primeru, da novega kosa blaga trenutno ni na zalogi, bo Muziker kupcu ponudil nadomestno blago kot nadomestek.

Kupec priznava, da v primeru odstopa od pogodbe Muziker ne bo povrnil plačane pristojbine za storitev Zavarovanja pošiljke. Zavarovanje pošiljke je mogoče uveljavljati samo v zvezi z blagom, navedenim na računu, skupaj s kupljeno storitvijo Zavarovanja pošiljke. Uporabe storitve ni mogoče zahtevati za blago z drugih računov, drugih pošiljk ali za nazaj. Zahteva za uveljavljanje Zavarovanja pošiljke mora biti naslovljena na elektronski naslov: [email protected].

Primer št. 1

  • Kupiš očala za 249 €.
  • Lahko še dokupiš dodatno storitev Zavarovanje pošiljke.
  • Med transportom od nas do tebe se paket poškoduje, trpijo pa tudi očala.
  • Vendar si kupil storitev z zavarovanjem pošiljke, zato ti takoj, ko nam vrneš poškodovano blago, pošljemo nov artikel, brez čakanja na zaključek postopka reklamacije. Če novega artikla nimamo na zalogi, takoj prejmeš bon za nakup novega blaga.

Primer št. 2

  • Kupiš palice v vrednosti 129,95 €.
  • Lahko še dokupiš dodatno storitev Zavarovanje pošiljke.
  • Palice se zlomijo na poti do tebe, očitno pa je kriv prevoznik.
  • Ni ti treba čakati, da se izvede celoten postopek reklamacije, po vrnitvi pošiljke ti pošljemo novo blago ali pa prejmeš bon za nakup, če originalnega modela nimamo več na zalogi .

Kako to narediti?

FAQ


Koliko dni imam na prijavo poškodovanega blaga?
Poškodovano pošiljko lahko prijaviš v 14 dneh od dostave blaga. Za pospešen način obdelave pa priporočamo, da se oglasiš v 3 dneh po prejemu pošiljke.

Ali moram ponovno plačati poštnino?
Ne, pošiljanje je seveda naše. Imaš zavarovano, zato ne boš ponovno plačal.

Kaj pa, če novega izdelka ni več na zalogi?
Dogovorili se bomo za alternativno rešitev, a če se ne strinjaš, vrnili ti bomo denar.

Kam prijaviti poškodbo pošiljke?
Lahko pokličeš našo linijo za stranke ali nam pošlješ e-pošto oziroma klepet.