cookies
Naši “piškotki” ti bodo všeč
Piškotki na spletni strani Muziker se uporabljajo, da je tvoj obisk pri nas vedno prijetna izkušnja. Strinjaj se z uporabo vseh piškotkov s klikom na gumb „Strinjam se“ ali pa v nastavitvah izberi samo tiste, ki so ti všeč. Več informacij.
Strinjam se
Zavrni

Podaljšana garancija

Nihče ne more zagotoviti, da ne bo šlo kaj narobe. No, lahko kupiš podaljšano garancijo, v kateri bomo popravili ali zamenjali poškodovan izdelek.

Zaščiti svoje radosti

Z dodatno storitvijo "podaljšana garancija" dobiš dodaten čas, ko je tvoj izdelek pokrit z našo garancijo. Standardnemu obdobju 24 mesecev lahko dodaš dodatna leta, v katerih ti zagotavljamo, da ti bo izdelek služil v celoti in brez napak.

Za tvoj mir

Skrbimo, da je tvoje veselje brez nepotrebnih skrbi. Podaljšaj garancijo za 1 ali 3 leta in brezskrbno uživaj v novih stvareh še dlje.

Več informacij in podrobnosti o podaljšani garanciji najdeš v naših pogojih poslovanja ali lahko kontaktiraš našo podporo strankam.

Primer št. 1

  • Kupiš kitaru za 752 €.
  • Lahko še dokupiš dodatno storitev Podaljšana garancija.
  • Kitara se po garancijskem roku pokvari.
  • Kitaro ti bomo popravili pri Muzikerju, znesek popravila pa bo 475 € (63% cene kitare).
  • Ker si kupil dodatno storitev s podaljšano garancijo, ne boš plačal niti €.

Primer št. 2

  • Kupiš palico za golf v vrednosti 249 €.
  • Lahko še dokupiš dodatno storitev Podaljšana garancija.
  • Palica se je zlomila po garancijskem roku.
  • Ker imaš kupljeno podaljšano garancijo, si upravičen do nadomestila popravila v višini 155 € (62% prvotne cene blaga).

Primer št. 3

  • Kupiš skiroj za 999 €.
  • Lahko še dokupiš dodatno storitev Podaljšana garancija.
  • Skiroj se je pokvaril po garancijskem roku.
  • Ker si kupil podaljšano garancijo, ti bomo povrnili popravilo v vrednosti 590€ (59% cene skiroja).

Kako to narediti?

Najbolj pogosta vprašanja


Kaj pokriva podaljšana garancija?
Enake napake in okvare izdelka kot v primeru standardne garancije.

Česa ne pokriva podaljšana garancija?
Za potrošni material, pokvarljivo blago, nepakirano, predelano ali poškodovano blago ali takšne napake, ki jih ne bi prepoznali niti v primeru standardne garancije (na primer: napake, ki nastanejo zaradi nepravilnega ali neprimernega ravnanja, strele, računalniškega virusa, spreminjanja originalnih delov izdelka itd.). Možnost aktiviranja podaljšane garancije ne velja za vse izdelke v naši ponudbi.

Do česa si upravičen v primeru zahtevka med podaljšano garancijo?
Zagotovili bomo brezplačno popravilo izdelka. Če ima izdelek nepopravljivo napako in popravilo ni mogoče, ti bomo omogočili vrnitev blaga in plačilo preostale vrednosti blaga v obliki finančnega bona za naslednji nakup. Preostala vrednost je nabavna cena izdelka, znižana za 1 % za vsak začeti mesec uporabe. Rok za obravnavo reklamacije je lahko v primeru zahtevnejše diagnostike ali popravil daljši od 30 dni.

Ali lahko tudi pravna oseba (podjetje, organizacija) aktivira podaljšano garancijo?
Da, lahko. Po zakonu je pravna oseba upravičena le do skrajšanega 12-mesečnega običajnega garancijskega obdobja, ki ga lahko podaljša za 1 ali 3 leta in tako doseže 2 ali celo 4 letno garancijsko obdobje.

Blago želim vrniti. Ali boste vrnili tudi plačilo aktivirane podaljšane garancije?
Če vrneš blago z aktivirano storitvijo podaljšanega garancijskega obdobja, vam vrnemo celotno vrednost nakupa: kupnina blaga + dostava + kupnina aktivacije podaljšane garancije.

Blago reklamiram v času zakonske garancije. Kaj se zgodi s podaljšano garancijo?
Če reklamiraš napako na izdelku v zakonsko določenem garancijskem roku (tj. če podaljšana garancija še ni začela teči) in popravimo reklamirano blago, se podaljšana garancija nadaljuje normalno.

Če izdelek zamenjamo z novim, bo vaša podaljšana garancija seveda veljala tudi za novi izdelek.

Če v okviru reklamacije zahtevate vračilo kupnine v skladu z našimi garancijskimi pogoji med 24-mesečno zakonsko določeno garancijo, vam vrnemo kupnino izdelka in kupnino aktivirane podaljšane garancije.

Kako prijavim reklamacijo?
Prijava reklamacije je zelo preprosta. Brez nepotrebnih papirjev ali telefonskih klicev. Preprosto izpolnite nekaj polj na naši strani. Kratek vodnik najdete tukaj.

MUZIKER KLUB

Poleg tega bomo članom Muziker kluba brezplačno podarili še eno leto podaljšane garancije.