cookies
Naši “piškotki” ti bodo všeč
Piškotki na spletni strani Muziker se uporabljajo, da je tvoj obisk pri nas vedno prijetna izkušnja. Strinjaj se z uporabo vseh piškotkov s klikom na gumb „Strinjam se“ ali pa v nastavitvah izberi samo tiste, ki so ti všeč. Več informacij.
Strinjam se
Zavrni

Splošni pogoji in pravila uporabe spletne trgovine


Dobavitelj 

MUZIKER, a.s.
Drieňová 1/H
821 01 Bratislava 2
Slovaška
Zapisano v okrožnem sodišču Bratislava I,
Oddelek: Sa, št. vložka 3337/B
Matična številka: 35840773
Identifikacijska številka: SK7020001021

Splošno

Splošna pravila in pogoji poslovanja se nanašanjo na vsa naročila, katera uporabniki (tudi poslovni) naročijo preko naše spletne trgovine, medtem, ko se za njihovo dobavo zavezuje družba Muziker d.d. Uporabnik je vsaka fizična oseba, ki pravne transakcije ne izvršuje v namen poslovne dejavnosti, tudi poslovne dejavnosti samostojnega podjetnika. Poslovni uporabnik je fizična ali pravna oseba, ki pravno transakcijo izvršuje v namene izvajanja svoje poslovne dejavnosti.

Pogodbeni partnerji

Nakupna pogodba se sklepa med stranko (Vami) in družbo Muziker. V primeru vprašanj, reklamacij ali pritožb se obrnite na naš center za podporo uporabnikom med delovnim (odpiralnim) časom.

Brezplačna telefonska številka


Brezplačna telefonska številka +38617778667
Pon-Tor 9:00-17:00 | Sre-Pet 9:00 - 13:00

E-Pošta  

[email protected]

Pohvalte, pritožbe in predlogi  

[email protected]

Ponudba in naročilo (pogodba)

Prikaz izdelkov in blaga v spletni trgovini ne predstavlja pravno zavezujoče ponudbe, temveč je zgolj poziv k naročilu. Muziker si pridržuje pravico do napak in popravkov na svojih spletnih straneh.

S pritiskom na gumb "oddaja naročila" vznika pravna zaveza za nakup blaga v nakupovalni košarici.

Zavezujoč sprejem ponudbe za sklenitev pogodbe bo prodajalec opravil brez nepotrebnega odlašanja, običajno v dveh delovnih dneh po prejetju naročila, po preverjanju dobavljivosti blaga, veljavnih cen in roka dobave blaga, ki ga zahteva kupec. Zavezujoč sprejem bo opravljen preko elektronske pošte z oznako "Potrjeno" ali podobno, pomensko identično oznako. Če se ugotovi višja cena, bo prodajalec pred potrditvijo naročila od kupca zahteval, da se soglasje s spremembo cene. Kupoprodajna pogodba je sklenjena le s prejemom kupčevega soglasja za spremembo cene in naknadno potrditvijo naročila s strani prodajalca.

Avtomatsko generirana potrditev prejetja naročila s strani prodajalca, ki se kupcu dostavi na e-poštni naslov takoj po oddaji naročila, je zgolj informativne narave in je poslana kupcu, da obvesti kupca o sprejemu naročila in ne velja za zavezujoče, da prodajalec sklene kupo-prodajno pogodbo.

Pravica do odstopa od pogodbe

Pravico do odstopa od pogodbe imate do 14 dni od nakupa. Natančneje 14 dni od dneva, ko ste izdelek prejeli v svojo last.

Podaljšana možnost odstopa od pogodbe za člane Muziker kluba

Kupec fizična oseba, ki je član Muziker kluba ima pravico do podaljšanega, 30-dnevnega roka za odstop od pogodbe, kar je dvakrat dlje od zakonsko določenih 14 dni. Med trajanjem tega podaljšanega roka za odstop od pogodbe lahko svojo pravico za odstop od pogodbe uveljavljate brez navedbe razloga. Pravica pa se navezuje samo na nepoškodovano blago v originalnih embalažah. Ob prihodu izdelka nazaj v skladišče se izvede kompleksna kontrola izdelka in v primeru, da je izdelek vrnjen v enakem stanju, kakršen je od nas odšel, se kupcu, članu kluba fizični osebi, izdela kupon za nakup v polni vrednosti prvotnega naročila, katerega lahko član kluba uporabi ob naslednjem nakupu. Odstop od pogodbe je tekom podaljšanega roka za odstop možen samo pri izdelkih, ki so opisani v splošnih pogojih možnosti vračila, katere najdete nižje. Pravico do podaljšanega roka odstopa od pogodbe ima samo član Muziker kluba, ki ni pravna oseba.


Odstop od pogodbe 

Kupec ima pravico odstopiti od pogodbe v 14 dneh od datuma prejema blaga, ne glede na to, ali je potrošnik ali podjetnik.
Kupec, ki je pravna oseba, nima pravice odstopiti od pogodbe, če je bilo blago kakor koli uporabljeno, poškodovano, razpakirano ali če prodajalcu ne more dostaviti blaga v originalni embalaži. V takem primeru prodajalec po lastni presoji ne dovoli odstopa od pogodbe ali, če je odstop sprejet, kupcu vrne plačilo, zmanjšano za stroške, potrebne za vrnitev blaga v prvotno stanje, ali razliko med vrednostjo novega blaga in vrednostjo vrnjenega blaga. Ta določba ne vpliva na pravice kupca potrošnika.

 

Obrabljen, umazan ali potrošni material 

Če kupec, ki je potrošnik, odstopi od pogodbe, izdelki so lahko uporabljeni za namen ugotavljanja njihovih lastnosti in funkcij, a ne sme proti do njihove obrabe. Prodajalec ima s takimi izdelki dodatne stroške, povezane z obnovo izdelka do tovarniških lastnosti. Kupec je dolžan prodajalcu kriti stroške z obnovo izdelka nastale pri povračilu izdelka do tovarniškega stanja in strošek škode, nastale na izdelku (na primer nepopolna vsebina paketa, obrabljen ali umazan izdelek in podobno). Plačilu teh stroškov se izgonete tako, da izdelek vrnete do tovarniškega stanja sami (očiščenje, kompletizacija dodatkov in komponent izdelka, pravilno pakiranje in podobno).

V primeru potrošnega materiala (na primer strune, elektronke, opne za bobne, čistilna sredstva, bobnarske paličke in podobno) je odstop od pogodbe možen samo v primeru vračila izdelkov v originalni, neodprti embalaži, nepoškodovanih in neobrabljenih izdelkov, z drugimi besedami neuporabljenih.


V primeru odstopa od pogodbe nas morate o tem obvestiti s pošiljanjem jasne izjave o Vaših namenih odstopa od pogodbe.

Priporočan način izrazitve svojega namena odstopa od pogodbe lahko najdete na tejle spletni strani.

Za hitrejši in enostavnejši odstop od pogodbe imate na voljo pripravljen obrazec, katerega izpolnite in nam pošljete. Izpolnjen obrazec prosimo natisnite ter dodajte v škatlo k izdelku, katerega vračate, drugače Vašega paketa ne bo možno pravilno identificirati. 

Blago za vračilo prosimo pošljite na sledeč naslov:


Muziker (Return)
P3 Logistic park
Hala 2
900 55 Lozorno
Slovaška

Kupec nam mora blago poslati nazaj brez odlašanja in najkasneje do 14 dni od dneva obvestila o odstopu od pogodbe.

Posledice odstopa od pogodbe

Če se kupec odloči za odstop od pogodbe smo mu dolžni (Muziker) vrniti vsa plačila, katera smo za nakup prejeli, vključno s stroškom dostave, če je bil zaračunan (z izjemo dodatnih stroškov, kateri nastanejo, če se odločite za način dostave, različen od ponujenega z naše strani)


Vračilo plačila

Finančna sredstva pošljemo najkasneje do 14 dni od prejema odstopa od pogodbe a nikakor ne pred prejemom blaga nazaj v našo poslovalnico (v skrajnem primeru sprejmemo tudi dokazilo, da je bilo blago že poslano).
Če ni bilo dogovorjeno drugače, uporabljamo za vračilo sredstev brezgotovinski načil nakazila na Vaš bančni račun.
Gotovinsko vračilo sredstev ni mogoče.
V primeru, da je potrošniku priznana podaljšana doba za odstop od pogodbe (po preteku 14 zakonsko določenih dni) - če je potrošnik član Muziker kluba ali je dokupil/a storitrev podaljšane možnosti odstopa in hkrati izpolnjuje pogoje odstopa od pogodbe (vrnjeno blago je v skladu z našimi pravili in pogoji ter je zavito v originalni embalaži), izstavimo potrošniku finančni kupon v vrednosti vrnjenega izdelka, katerega lahko uporabi izključno za nakup novega blaga.
Za namene vračila sredstev Vam v nobenem primeru ne bomo dodatno zaračunali.


Darila in bonusi

Če ste ob nakupu prejeli tudi darilo ali bonus, pri odstopu od pogodbe izgubite pravico do tega darila oziroma bonusa, zato ga morate poslati nazaj, najboljše kar v isti pošiljki kot blago, katero vračate.


Stroški dostave vračila blaga

Stroški dostave vračila blaga krijete sami v polni vrednosti in to tudi v primeru, ko blago zaradi svojih lastnosti zahteva poseben način dostave.
Stroški in organizacijska odgovornost pri vračanju izdelkov so v polnem obsegu na strani kupca.

Pravica do odstopa od pogodbe ni mogoča v naslednjih primerih: 

  • kupljeni izdelki so bili izdelani po meri oziroma na podlagi osebne izbire, zahteve ali naročila uporabnika;
  • izdelki, ki so bili nepovratno spremenjeni oziroma urejeni na podlagi osebnih zahtev uporabnika;
  • kupljeni izdelki so bili zaviti v zaščitno embalažo in niso primerni za vrnitev zaradi higienskih razlogov (In-Ear slušalke, ustniki, jezički, ustne harmonike itn.). Razen v primeru, da so še vedno v prvotni zaščitni embalaži;
  • audio ali video posnetki, tudi računalniška programska oprema, razen v primeru, da so še vedno zaviti v prvotni zaščitni embalaži in niso bili uporabljeni;
  • kupljeno blago, ki je bilo predelano izrecno na zahtevo uporabnikov, med drugim tudi rezani kabli na določeno dolžino;
  • prodaja blaga, ki je lahko glede na svojo naravo po dostavi nerazdružljivo zmešano z drugim blagom;
  • prodaja blaga izdelanega na osnovi osebnih zahtev potrošnika, blaga izdelanega na mero ali blago, ki je namenjeno samo enemu potrošniku.

Prosimo Vas, da po svojih najboljših močeh blago zaščitite pred poškodbami in nečistotami.

Če še imate prvotno embalažo, nam blago vrnite v njej, skupaj s polno opremo in vsemi dodatki. Za povratno pošiljanje prosimo uprabite prvotni paket oziroma pošiljko. Če paketa v katerem ste blago prejeli več nimate, poskrbite za ustrezno zaščitno embalažo in s tem preprečite dodatnim poškodbam blaga.  Prosimo, da pred vrnitvijo ali zamenjavo izdelka tega zapakirate v originalno embalažo in embalažo ovijete z dodatno zaščitno folijo, tako da se tudi originalna embalaža izdelka ne bo poškodovala med prevozom. Po domače, izdelek in embalažo vrnite v enakem stanju, kot Vam je bil poslan. 

Odstop prodajalca od pogodbe 

Prodajalec ima pravico do odstopa od nakupno-prodajne pogodbe iz razloga razprodaje zalog, nedostopnosti blaga pri dobavitelju/proizvajalcu ali v primeru znatnih sprememb blaga na strani dobavitelja/proizvajalca, ki onemogočajo prodajo blaga končnim uporabnikom ali iz razlogov višjih sil in tudi v primeru ko navkljub vsem trudu Muziker ni sposoben dobaviti blaga končnemu uporabniku v dogovorjenem času ali za dogovorjeno ceno. Prodajalec je dolžan o tem takoj obvestiti kupca in mu v roku 14 dni od obvestila o odstopu od pogodbe vrniti že plačano kupnino za blago, dogovorjeno v kupoprodajni pogodbi, na enak način kot ga je potrošnik uporabil pri svojem plačilu ali nakazilu na bančni račun, ki ga je določila stranka.

Ostop od pogodbe in darilni bon 

Blago kupljeno z uporabo darilnih bonob Muziker Gift Card je možno vrniti (odstopiti od pogodbe). Uporabniku v tem primeru ne bo vrnjena kupnina finančno, temveč z izstavitvijo novega darilnega bona v enaki vrednosti, katerega lahko uporabi pri naslednjem nakupu v naši spletni trgovini. V primeru, da je kupec doplačal del nakupa mu bo razlika vrnjena finančno.

Plačila s kriptovalutami  
Kupec lahko za način plačila izbere tudi plačilo v eni izmed ponujenih kriptovalut (npr. Bitcoin). Če v takem primeru kupec iz kakršnega koli razloga zahteva vračilo kupnine za tako kupljeno blago, se lahko kupnina povrne samo v valuti, ki je navedena na računu za tako kupljeno blago, izključno v znesku, navedenem na računu.

Stroški in časi dostave

 
 
Dostava

Plačilni pogoji

Plačilo naročila lahko izvršite na sledeče načine. Vse cene že zajemajo DDV in so v valuti €

PayPal

Še vedno najbolj uporabljan plačilni sistem na internetu. Je preprost in izjemno varen.

Bančno nakazilo

Po prejemu naročila ti bomo samodejno poslali vse informacije za izvedbo plačila. Prijavi se v svojo internetno banko in znesek boš zlahka nakazal na naš račun. Takoj ko prejmemo tvoje plačilo, bo naročilo poslano.

Prosimo, da plačilo pošlješ na naš bančni račun številka:

Plačilo s kartico preko spleta

Po oddaji naročila te sistem samodejno preusmeri na varen plačilni portal, kjer izvedeš spletno plačilo s kartico VISA, MAESTRO ali MASTERCARD. Preprosto vpišete vse zahtevane podatke s kartice in pošljete plačilo. Za takšno plačilo bomo izvedeli takoj, zato bomo blago poslali brez čakanja.

Plačilo po povzetju

Dobra stara gotovina neposredno v roke prevoznika, ki vam dostavi pošiljko.

Bitcoin Pay

Če si lastnik bitcoinov, lahko blago enostavno kupiš pri nas. Plačilo lahko izvedeš z enim klikom ali s skeniranjem QR kode.
POZOR: Plačil v bitcoinih ni mogoče povrniti v kriptovaluti.V primeru odstopa od pogodbe se plačilo oziroma znesek, ki je naveden na računu, vrne na tvoj račun z bančnim nakazilom.
Če plačano naročilo prekličeš, preden je odposlano, vrednost naročila ti bomo povrnili na tvoj račun z bančnim nakazilom.

Lastniška pravica

S prevzemom blaga na dogovorjenem mestu lastništvo blaga preide na kupca. Kupec, ki ne ustreza opredelitvi potrošnika, pridobi lastništvo blaga šele ob popolnem plačilu celotne kupnine za blago.

Poškodovanje blaga med transportom

Če prejmete vidno poškodovano pošiljko, jo takoj reklamirajte kurirju oziroma družbi, ki je pošiljko dostavila, takoj za tem obvestite tudi nas. Kasnejši kontakt z nami nikakor ne omejuje Vaše pravice o zamenjavi blaga, ampak nam izdatno pomaga pri reklamaciji dostavne družbe oziroma uveljavitvi odškodnine iz zavarovanja dostave.

[email protected]

Garancija in reklamacije


Zavarovanje pošiljke

Predmet in ugodnosti storitve Zavarovanja pošiljke


Storitev Zavarovanja pošiljke po hitrem postopku krije odškodnino za škodo na kupljenem blagu, če se zgodi kateri od naslednjih dogodkov:

Pogoji izvajanja storitve Zavarovanja pošiljke

Zavarovanje pošiljke krije škodo ali uničenje pošiljke med prevozom pošiljke od trenutka, ko je pošiljka naložena na prevozno sredstvo na kraju odpreme, določenem v pogodbi o prevozu, do trenutka razkladanja prepeljane pošiljke da jo izroči prejemniku ali drugi osebi, ki jo prejemnik pooblasti. V primeru osebnega prevzema pošiljke na enem od prevzemnih mest prodajalca ali kurirja se za trenutek dostave šteje prevzem pošiljke s strani prejemnika. Če je pošiljka za prevoz razdeljena na posamezne dele, zavarovalno kritje velja za vsak del pošiljke posebej.

Storitev Zavarovanja pošiljke kupcu omogoča, da pospeši postopek reklamacije. Stranka je dolžna najkasneje v 24 urah od prevzema blaga prijaviti Muzikerju morebitne poškodbe ali uničenje pošiljke. Informacije o poškodbah blaga je treba dopolniti s foto dokumentacijo poškodovanega blaga. Nato bo Muziker poskrbel za prevzem in vrnitev poškodovanega blaga s kurirjem (stroške plača Muziker), po prevzemu blaga pa bo kupcu takoj poslal nov kos blaga. V primeru, da novega kosa blaga trenutno ni na zalogi, bo Muziker kupcu ponudil nadomestno blago kot nadomestek.

Kupec priznava, da v primeru odstopa od pogodbe Muziker ne bo povrnil plačane pristojbine za storitev Zavarovanja pošiljke. Zavarovanje pošiljke je mogoče uveljavljati samo v zvezi z blagom, navedenim na računu, skupaj s kupljeno storitvijo Zavarovanja pošiljke. Uporabe storitve ni mogoče zahtevati za blago z drugih računov, drugih pošiljk ali za nazaj. Zahteva za uveljavljanje Zavarovanja pošiljke mora biti naslovljena na elektronski naslov: [email protected].

[email protected]


Dodatna storitev Takojšnja zamenjava

Pogoje uporabe te storitve lahko najdeš na tej spletni strani.

Dodatna storitev Podaljšano vračilo blaga

Pogoje uporabe te storitve lahko najdeš na tej spletni strani.

Garancijske pogoje izdelkov ureja Reklamacijski pravilnik..


 

 

 

 

 

 

 

Sistem zvestobe Muziker Club

Pogoje in pravila sistema zvestobe urejajo Pogoji uporabe Muziker kluba

 

 

 

 

Varstvo osebnih podatkov

Celotna pravila in pogoje varstva osebnih podatkov urejajo: https://www.osobnyudaj.sk/informovanie/35840773/en/basic-information

Prodajalec kupca obvešča, da v skladu s čl. 6 odstavek 1, točko b) Uredba (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov), (v nadaljnjem besedilu samo „Uredba“) bo prodajalec kot operater informacijskega sistema v postopku sklenitve kupoprodajne pogodbe kot posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, obdeloval osebne podatke kupca, saj bo obdelavo osebnih podatkov kupca opravil prodajalec za izpolnitev kupoprodajne pogodbe, v kateri kupec nastopa kot ena od strani.

Kupec lahko z označenjem vstreznega okenca izrazi privolitev, da prodajalec obdela in shrani njegove osebne podatke, potrebne za pošiljanje informacij o novih izdelkih, popustih in promocijah na ponujeno blago ter jih obdeluje v vseh svojih informacijskih sistemih, povezanih s pošiljanjem informacij o novih izdelkih, popustih in promocijah na ponujeno blago.   

Ostale informacije

Proces naročila 

Če ste našli željen izdelek, ga lahko brez obveznosti dodate v nakupovalno košarico s klikom na "Dodaj v košarico". Vsebino svoje košarice lahko kadarkoli preverite s klikom na "Košarica". Izbrane produkte lahko kadarkoli iz nakupovalne košarice odstranite s klikom na črno-bel simbol X. Če želite izdelke v košarici kupiti, kliknite "NAPREJ". Vnesite svoje podatke. Obvezna polja so označena z znakom *. Vaši podatki se prenašajo in obdelujejo šifrirano. Po vnosu podatkov in izbiri načinu plačila pridete do koraka "ZAKLJUČNA KONTROLA", kjer lahko znova preverite vse svoje podatke. S klikom na "NAKUP" dokončate proces naročila. Z zaprtjem okna internetnega brskalnika lahko proces naročila kadarkoli prekličete.

Besedilo pogodbe 

Celotno besedilo pogodbe lahko najdete v naših internih sistemih. Splošne pogoje poslovanja si lahko kadarkoli preberete na tej strani. Podatke o Vašem naročilu in splošne pogoje poslovanja Vam prav tako lahko pošljemo po e-pošti.

Račun  
Po nakupu v spletni trgovini pošljemo kupcu potrdilo o nakupu (račun) v elektronski obliki. S strinjanjem s temi pogoji, kupec tudi potrjuje, da mu račun lahko pošljemo v elektronski obliki. Informacija o reciklacijskem strošku je navedena na računu kupca.

Jezik pogodbe 

Jezik pogodbe je Slovenščina.

 


 
 

Zaključne določbe

Pravna razmerja, ki nastanejo v zvezi z uporabo spletne trgovine in sklenitvijo pogodbenega razmerja med prodajalcem in kupcem na podlagi teh pogojev, ureja zakonodaja Slovaške republike.
Pogodbeni stranki se strinjata, da je v primeru reševanja sporov med prodajalcem in kupcem prek sodišča pristojno sodišče Slovaške republike.