To je samodejni prevod s programsko opremo:
Kolesna dvojica ULTEGRA C60, oblikovana za okolje z najvišjo hitrostjo in sodobne širine pnevmatik, si deli profil platišča iz karbona z DURA-ACE, vendar uporablja pesto, ki je združljivo z 12 in 11-stopenjskimi kasetami.
- Za situacije, kjer je aerodinamika prednostna naloga, ima kolesna dvojica ULTEGRA R8170 C60 popolnoma karbonski, 21 mm notranji obroč, združljiv brez zračnic, in super hitro pesto s skodelico in stožčastim ležajem, ki je združljivo z 12 in 11-stopenjskimi kasetami.
LASTNOSTI
- Polno karbonsko platišče višine 60 mm
- Notranja širina platišča: 21 mm
- Skupni profil platišča s kolesi R9200 DURA-ACE
- Tip zavore: kolutna zavora CENTER LOCK
- Način pritrditve osi: 12 mm E-THRU
- STAR (mm): 100
TEHNOLOGIJE
SREDINSKA KLJUČAVNICA
- Sistem CENTER LOCK omogoča enostavno namestitev rotorja z nastavkom na utor in zaklepnim obročem. Montažni sistem z zapornimi obročki skrajša skupni delovni čas s skrajšanjem časa namestitve in demontaže. Poleg tega varna pritrditev z nastavkom za utore poveča natančnost in togost ter hkrati izboljša učinkovitost zaviranja.
D2
- Na aerodinamično zmogljivost vpliva smer vetra. Da bi ustvarili obroč D2, so inženirji SHIMANO upoštevali tako čelni kot bočni veter, da bi dosegli optimalno zmogljivost v resničnih pogojih vožnje. Obsežno testiranje prototipa v vetrovniku in na cesti je dokazalo, da se široka oblika platišča z globokim ležiščem pnevmatike najbolje obnese v številnih pogojih. Pri kotih zasuka od 0 do 15 stopinj profil platišča SHIMANO D2 zmanjša zračni upor bolje kot druga platišča aero oblike. Ta zasnova platišča prav tako poveča bočno togost koles in nudi izboljšano navpično skladnost za večji nadzor, udobje in vzdržljivost na cesti.
E-PREKOZNA
- Sistem nabodala brez orodja brez orodja optimizira togost in uravnoteženost teže ter omogoča enostavno upravljanje z zanesljivim notranjim odmičnim mehanizmom. 15-milimetrski sistem prečne osi je 15 % torzijsko trši in 25 % bolj tog pri prečnem strigu kot tradicionalni 9-milimetrski sistem sprednje osi s hitrim odpenjanjem. Visoka togost je zagotovljena ob ohranjanju optimalnega ravnovesja teže. Sistem pesta osi E-THRU zmanjša deformacijo vzmetenja, hkrati pa ohranja majhno težo za vožnjo po ostrih ovinkih pri visoki hitrosti. Na voljo sta tudi 8 mm sistem skozi os za treking / hibridno pesto in dinamo pesto ter 12 mm sistem skozi os za zadaj.
ZNANOST O HITROSTI
Potrebujemo leta, da vam damo sekunde. Hitrost je bila gonilna sila nove generacije cestnih skupin in vsaka odločitev naših oblikovalcev je bila, da bi bili hitrejši. Inženirji Shimano so si prizadevali izboljšati vsako komponento in vsako funkcijo, da bi zagotovili najboljšo izkušnjo na kolesu, ne glede na to, ali šprintate do cilja na Elizejskih poljanah ali uničujete lokalni vzpon.