To je samodejni prevod s programsko opremo:
Vitka moč ogljikovih vlaken z bahatostjo težke kovine. Karbonska gonilka Descendant uporablja lastniški karbonski konstrukcijski proces TRUVATIV, ki zagotavlja dovolj lahko gonilko za XC, a dovolj drzno in drzno za Enduro. Slog in vsebina - potomec. Tehnologija SRAM DUB™ vključuje bolje zasnovan spodnji nosilec in novo zasnovo vretena. Ti skupaj omogočajo bolj enoten pristop k namestitvi spodnjega nosilca, boljše tesnjenje pred kontaminacijo ter združljivost naprej in nazaj. Zdaj lahko vsi izkoristijo novo merilo vzdržljivosti.
- Manjša teža z Direct Mount obročem
- Najbolj dostopna karbonska gonilka v industriji
- Karbonska konstrukcija za lahko vzdržljivost
- Tehnologija SRAM DUB™ vključuje enoten pristop k namestitvi spodnjega nosilca, boljše tesnjenje pred kontaminacijo in je združljiva naprej in nazaj.
- Popolnoma združljiv s katerim koli pogonom 1x
TEHNOLOGIJA
POSPEŠEK
- BOOST je standardna specifikacija koles in pogonskega sklopa, ki odpira priložnost za izboljšano geometrijo okvirja s krajšimi oporniki verige, širšimi in tršimi vrtišči vzmetenja, širšim razponom možnosti verižnikov, kot tudi več prostora za večje pnevmatike in širša, trša kolesa.
Orel
- Tehnologija Eagle predstavlja našo najnovejšo tehnologijo 1x pogonskega sklopa. Eagle je lažji, preprostejši, vzdržljivejši in enostavnejši za uporabo. Eagle ima povsem nove komponente 1x, zasnovane za še večjo vzdržljivost in zmogljivost, hkrati pa ohranja znatno prednost v teži pred drugimi rešitvami pogonskega sklopa. Tehnologija Eagle zagotavlja tudi razširjeno prestavno območje za 520 %, kar je enako pogonskim sklopom 2x11.
X-SYNC 2
- SRAM X-SYNC 2 Eagle je naslednja evolucija tehnologije SRAM X-SYNC. Agresivna oblika zob zagotavlja boljše zadrževanje verige za bolj gladek in učinkovitejši občutek pri pedalu. S poudarkom na dolgi življenjski dobi zasnova X-SYNC 2 Eagle zmanjšuje trenje in kopičenje blata, peska in umazanije.
DUB
- Razmerje med vretenom spodnjega nosilca in ležajem je jedro tehnologije DUB. To je mesto, kjer se togost sreča z vzdržljivostjo. Naredili smo korak dlje od običajnega razmišljanja in vse poenostavili – boljša integracija razmerja med verižnikom, ročico, vretenom in spodnjim nosilcem. To je pristop k razvoju celotnega sistema, ki zagotavlja boljšo zmogljivost pogonskega sklopa.