To je samodejni prevod s programsko opremo:
Ženski voznik LTDx MAX združuje izjemno odpuščanje s pristranskostjo. Zasnova ima edinstveno barvno shemo, manjšo težo in manjši oprijem za boljše udobje in občutek.
Nižje vrtenje z višjim odpuščanjem
- Tehnologija PWR-COR pozicionira znatno težo nizko in naprej za večjo hitrost žoge z zmanjšanim vrtenjem. Dodatna volframova zadnja utež prevzame našega najhitrejšega voznika in ga naredi izjemno prizanesljivega in ga lahko igra za širok krog igralcev.
Najbolj vroča oblika obraza
- Zasnova HOT Face je natančno nastavljena za hitrost z uporabo strojnega učenja. S pomočjo podatkov iz tisočih simulacij udarcev smo ustvarili 15 različnih con z izpopolnjenimi debelinami za povečanje hitrosti žoge na večjem območju obraza.
Lažja in močnejša konstrukcija
- Konstrukcija iz več materialov vključuje do 30 % več ogljika ter lažje in stabilnejše ohišje iz titana. Nova zasnova maksimizira prihranke teže, tako da lahko v PWR-COR postavimo več mase nizko in naprej, da povečamo hitrost.
Premium poprodajna gred
- Ženski gonilnik LTDx MAX je na voljo v vrhunski poprodajni gredi UST Helium Nanocore. Lahka 43 g struktura je oblikovana v ženski flex in spodbuja visoko zagon in odličen občutek.
Tehnični pregled
TEHNOLOGIJA PWR-COR
- Tehnologija PWR-COR je sistem uteži iz več materialov, ki pozicionira čim večjo težo nizko in naprej. Skupno 10 gramov (6 g strojno obdelanega jekla, notranja utež in 4 g zunanja aluminijasta utež) je nameščenih tik za območjem udarca, da prenese največjo hitrost na žogico za golf ob udarcu z zmanjšanim vrtenjem.
TEHNOLOGIJA HOT FACE
- Z uporabo strojnega učenja in CNC obdelave smo ustvarili novo zasnovo s spremenljivo debelino, ki je natančno uglašena za hitrost. HOT pomeni ''visoko optimizirana topologija''. S pomočjo podatkov iz tisočih simulacij udarcev smo optimizirali debeline v 15 različnih območjih, da bi povečali hitrost krogle na večjem območju obraza. Te cone ustvarjajo vizualne vrhove in doline, ki spominjajo na topološki zemljevid, zaradi česar je zasnova dobila ime.
VEČMATERIALNA KONSTRUKCIJA
- Konstrukcija iz več materialov uporablja lahko krono in podplat iz karbona ter lažje in močnejše ohišje iz titana. Nova zasnova podvozja je 8,3 g lažja in omogoča uporabo do 30 % več ogljikovih vlaken. Lažja šasija je ključnega pomena za sprostitev več diskrecijske teže, ki bi jo lahko postavili nizko in naprej v PWR-COR, da bi povečali hitrost žoge.
NASTAVLJIVA UTEŽ
- Dve nastavljivi uteži (težka 10 g in lahka 3 g) se lahko namestita v položaj hrbta in pete. Postavite 10 g težko uteži v hrbet za nevtralen letenje žoge pri vlečenju ali v peto za največjo pristranskost vlečenja (11 jardov).
CNC BEZKAN INFINITY FACE
- Posodobljena oblika CNC Infinity Face se ovije okoli vodilnega roba in poveča območje največje hitrosti žoge, hkrati pa zagotavlja tradicionalno zgornjo linijo za izboljšano vizualno poravnavo.