To je samodejni prevod s programsko opremo:
Gonilnik LTDx je vrhunski stroj za razdaljo. S tehnologijo PWR-COR nam je uspelo prvič doseči nič CG in 5200 MOI, da smo ustvarili gonilnik, ki ni podoben nobenemu drugemu. Tisti, ki združuje nizko vrtenje, hitro hitrost žoge in izjemno odpuščanje, da zagotovi najdaljšo skupno razdaljo.
Nižje vrtenje z višjim odpuščanjem
- Tehnologija PWR-COR pozicionira znatno težo nizko in naprej za večjo hitrost žoge z zmanjšanim vrtenjem. Dodatna volframova zadnja utež prevzame našega najhitrejšega voznika in ga naredi izjemno prizanesljivega in ga lahko igra za širok krog igralcev.
Oblikovanje obraza
- Zasnova HOT Face je natančno nastavljena za hitrost z uporabo strojnega učenja. S pomočjo podatkov iz tisočih simulacij udarcev smo ustvarili več con z izpopolnjenimi debelinami za povečanje hitrosti žoge na večjem območju obraza.
Lažja / močnejša konstrukcija
- Konstrukcija iz več materialov vključuje do 30 % več ogljika ter lažje in stabilnejše ohišje iz titana. Nova zasnova maksimizira prihranke teže, tako da lahko v PWR-COR postavimo več mase nizko in naprej, da povečamo hitrost.
Tehnični pregled
TEHNOLOGIJA PWR-COR
- Tehnologija PWR-COR je sistem uteži iz več materialov, ki pozicionira čim večjo težo nizko in naprej. Skupno 19 gramov (14 g strojno obdelanega jekla, notranja utež in 5 g zunanja aluminijasta utež) je nameščenih tik za območjem udarca, da prenese največjo hitrost na žogico za golf ob udarcu z zmanjšanim vrtenjem. Dodatek 15 g zadnje uteži odlično uravnoteži nizko vrtenje z visokim zagonom in izjemno odpuščanjem na daljši razdalji.
TEHNOLOGIJA HOT FACE
- Z uporabo strojnega učenja in CNC obdelave smo ustvarili novo zasnovo s spremenljivo debelino, ki je natančno uglašena za hitrost. HOT je kratica za ''Highly Optimized Topology''. S pomočjo podatkov iz tisočih simulacij udarcev smo optimizirali debeline v več conah, da bi povečali hitrost krogle na večjem območju obraza. Te cone ustvarjajo vizualne vrhove in doline, ki spominjajo na topološki zemljevid, zaradi česar je zasnova dobila ime.
VEČMATERIALNA KONSTRUKCIJA
- Konstrukcija iz več materialov uporablja lahko krono in podplat iz karbona ter lažje in močnejše ohišje iz titana. Nova zasnova podvozja je 8,3 g lažja in omogoča uporabo do 30 % več ogljikovih vlaken. Lažja šasija je ključnega pomena za sprostitev več diskrecijske teže, ki bi jo lahko postavili nizko in naprej v PWR-COR, da bi povečali hitrost žoge.
FIKSNA OBTEŽEVANJE ZADNJA
- 15 g kombinirane uteži za hrbet (10 g fiksne teže / 5 g volframove uteži) poveča stabilnost in spodbuja višji let z žogo z največjo razdaljo za prenašanje.
CNC BEZKAN INFINITY FACE
- Posodobljena oblika CNC Infinity Face se ovije okoli vodilnega roba in poveča območje največje hitrosti žoge, hkrati pa zagotavlja tradicionalno zgornjo linijo za izboljšano vizualno poravnavo.