To je samodejni prevod s programsko opremo:
Izbira zmogljivosti za ljubitelje tekaških dirk in profesionalce.
- Lahka pnevmatika Peak SL je bolj osredotočena na hitrost kot njen brat Peak. Ima dizajn, ki ga je navdihnila tek na smučeh, z tesno razporejenim nizkim profilom za zmanjšanje kotalnega upora.
- Rojen in vzgojen za tekmovanje! Peak SL vsebuje čisto krvno DNK iz Peaka, združeno z najnovejšimi raziskavami in razvojem iz tovarne Goodyear Bike za proizvodnjo najlažje, najhitrejše kotalne in osredotočene MTB XC dirkalne pnevmatike doslej. Z vzorcem tekalne plasti, ki je zasnovan tako, da ukroti zahtevne razmere na sodobnih XC progah svetovnega pokala.
- Pnevmatika Goodyear Peak SL je lahka, zaradi česar je ena najlažjih pnevmatik v svojem razredu. Kolesarji lahko dosežejo hitrejše pospeševanje in izkusijo boljšo vodljivost, kar je izboljšano z dodatno podporo in zaščito z zaščitnim slojem stranske stene M:Wall, zaradi česar je idealen za tek na smučeh.
Kdo vozi to gumo.
- Navdušenci in profesionalci tekaških dirk, ki iščejo vrhunsko zmogljivost in hitrost.
Kje se ta pnevmatika najbolje obnese.
- Na dirkališču XC, kjer je vsak vat pomemben in vsaka sekunda šteje.
GRADNJA
Tubeless Complete
- Lastniška zasnova kolesarskih pnevmatik Goodyear, ki vključuje vse prednosti pnevmatike Tubeless Ready (TLR) z dodatnimi lastnostmi zadrževanja zraka.
- Plast iz večkomponentnega materiala je dodana ohišju pnevmatik, kar omogoča izboljšano zadrževanje zraka, hkrati pa zagotavlja dodatno zaščito pred predrtjem in urezninami z minimalnim povečanjem teže. Edinstven dizajn pomeni, da po namestitvi ostane več tesnilne mase, pripravljene za trenutek, ko jo potrebujete.
SPOJINA
Dinamični A/T
- Zmes Rugged-Terrain je posebej oblikovana za uravnoteženje oprijema, obrabe in učinkovitosti.
ZAŠČITA
120tpi + M/stena
- Za ohišje 120 tpi, ki uporablja tkanino s finejšimi nitkami, se porabi manj gume – zaradi česar je pnevmatika bolj prožna in se hitreje kotali z izboljšanim oprijemom.
- M:Wall- Vzdržljiva enobarvna tkanina, ki jo najdemo v bočnici pnevmatike in se uporablja tam, kjer so rezi in odrgnine najpomembnejši.