cookies
Naši “piškotki” ti bodo všeč
Piškotki na spletni strani Muziker se uporabljajo, da je tvoj obisk pri nas vedno prijetna izkušnja. Strinjaj se z uporabo vseh piškotkov s klikom na gumb „Strinjam se“ ali pa v nastavitvah izberi samo tiste, ki so ti všeč. Več informacij.
Strinjam se
Zavrni
Prodaja končana

Wilier Cento10 Hybrid Shimano Ultegra Di2 RD-R8050 2x11 Bronze Glossy M

Cento10 Hybrid je dirkalno kolo s pomočjo pedala, ki postavlja nov, zelo visok standard za to kategorijo. Na trgu je toliko vidikov, zaradi katerih je edinstven: aerodinamika, popolna integracija, lahkotnost in večja varnost pri vožnji, če omenimo...
Prodaja končana
Ta izdelek se ne proizvaja ali ni del trenutne ponudbe.

Koda izdelka: E112LDW.3Y7-M | ID: 386286

Wilier Cento10 Hybrid Shimano Ultegra Di2 RD-R8050 2x11 Bronze Glossy M

To je samodejni prevod s programsko opremo:

Cento10 Hybrid je dirkalno kolo s pomočjo pedala, ki postavlja nov, zelo visok standard za to kategorijo. Na trgu je toliko vidikov, zaradi katerih je edinstven: aerodinamika, popolna integracija, lahkotnost in večja varnost pri vožnji, če omenimo le nekatere.

S Cento1 Hybrid smo že dosegli visoko kakovost dirkalnih koles s pomočjo pedala. Zdaj z različico Cento10 dosežemo višino kakovosti gradnje, ki si je bila do pred kratkim nepredstavljiva.

Meje lastnih izkušenj na dirkalnih kolesih lahko na novo definirate z obliko in stopnjo integracije, zaradi katerih je še bolj podobno kot kdaj koli prej kot tradicionalno dirkalno kolo.

Lastnosti:

  • Občutek dirkalnega kolesa: motor je nameščen znotraj pesta zadnjega kolesa, tako da je lahko spodnji nosilec tako velik kot običajno kolo. Tako lahko namestite standardne verige. Ta rešitev ohranja občutek pedaliranja tradicionalnega kolesa.
  • Lahka: Čeprav teža še pred kratkim v svetu e-koles ni bila problem, je lahkotnost postala vrednota, ki določa kakovost, zmogljivost in uporabnost izdelka. S Cento10 Hybrid smo težo okvirja zmanjšali za 7% *. Integracija, z integriranim monocoque krmilom Alabarda in lahkim okvirjem, ki tehta le 10,5 kg v zgornji konfiguraciji. Če sta uporabnik, pot in uporaba enaka, lahko prihranimo 4,5% napolnjenosti baterije. Ta velik prihranek še širi obzorja kolesarjev Cento10 Hybrid.
  • Popolna integracija: Skupno z drugimi Wilierjevimi cestnimi dirkalnimi kolesi so vsi kabli Cento10 Hybrid integrirani v okvir. Te rešitve nismo izbrali le zaradi bolj elegantnega videza, temveč tudi za izboljšanje zmogljivosti. Poleg skrivanja kablov v krmilu Alabarda in okvirju smo izboljšali tudi aerodinamiko zahvaljujoč cevem, ki smo jih uporabljali na hibridu Cento10. Manjši volumni, manjša površina, izpostavljena zraku, in okrnjeni profili repa izboljšajo aerodinamiko za 8% glede na hibrid Cento1.
  • Nemška odličnost : naša divizija Ebikemotion je v sodelovanju z vodilnim proizvajalcem avtomobilske tehnologije Mahlejem razvila in izdelala nekatere najlažje in najboljše integrirane sisteme za pomoč pri pedalih na trgu.
  • Tako kot vožnja z običajnim kolesom: X35 + PAS vključuje vrsto komponent, ki se brez težav integrirajo v najnovejša dirkalna kolesa. S skupno težo le 3,5 kg (motor, baterija, kabli in krmilnik) je eden najlažjih PAS na trgu. Naša različica X35 + uporablja komunikacijski protokol ANT + za povezavo z najnaprednejšimi cikloračunalniki na trgu.

To je samodejni prevod s programsko opremo:

Druge značilnosti:

  • Motor v zadnjem pestu: Pogonski motor je nameščen v pestu zadnjega kolesa in tekoče in tiho vklopi pomoč. Ko ustavite pedaliranje ali vaša hitrost preseže 25 km / h, se izhodna moč ustavi brez občutka zavornega trenja.
  • Nežna moč: Navor 40 Nm je kot nalašč za uporabo na cesti ali lahkem gramozu. Ta uravnotežena moč pomaga bolje upravljati življenjsko dobo baterije na hitrejših in bolj konkurenčnih poteh. Občutek, ko se vključi pomoč, je podoben občutku, ko nekdo potisne kolo na hribu ali v stoječem startu.
  • Kapaciteta akumulatorja 250 WH: Skromna zmogljivost kot nalašč za lahka kolesa s pomočjo pedala, kot je naša hibridna serija. Baterija je majhna za lažje zadrževanje v spodnji cevi. Skupna zmogljivost sistema vam daje mir pri izletih z večjimi višinskimi razlikami.
  • Povečajte svojo razdaljo: Dodatna življenjska doba baterije širi obzorja na pedaliranje. Kapaciteta akumulatorja podaljša čas dobave energije za približno 80%. Dodatno baterijo lahko pritrdite na sedežno cev z zakovicami za drugo držalo za steklenico vode.
  • Rekordna teža: Najlažji PAS na trgu. Miniaturizirane komponente in obilen odmerek tehničnih lastnosti zagotavljajo rekordno težo.
  • ANT + povezljivost: Sistem uporablja ANT + za dialog z napravami drugih proizvajalcev. To zagotavlja vse vrste dodatnih informacij, ki jih je mogoče prikazati na najnovejših cikloračunalnikih, kot sta Garmin in Polar.
  • Učinkovito potiskanje: Zares lahki motor z največjo močjo 250 W poveča učinkovitost pedaliranja. Motor se vključi po krivulji dovajanja moči glede na to, kako uporabljate kolo. Kadenca sproži tekočino in učinkovito moč brez občutka upora.
  • Nova konfiguracija spodnjega nosilca: Prav tako smo preučili in izboljšali spodnji nosilec, da bi dosegli videz, značilen za tradicionalno dirkalno kolo. Faktor Q in velikost ročične gredi sta enaka kot pri Cento10PRO. Zahvaljujoč novi konfiguraciji smo lahko izboljšali tesnost vtičnice za polnjenje. V primerjavi s prejšnjo različico je izhod za polnjenje Cento10 Hybrid nagnjen za 60 ° od zgornje cevi. Če torej dežuje ali če voda pride na izhod za polnjenje, odteče, ne da bi to vplivalo na električni sistem.
  • Povečana varnost pri vožnji: Z novo konfiguracijo gumbov iWoc smo znatno izboljšali varnost vožnje. Gumb je zdaj nameščen s podporo na krmilu, ki kolesarjem omogoča interakcijo s sistemom Ebikemotion, ne da bi morali roke odstraniti s krmila. Na Cento10 Hybrid lahko kolesarji izberejo izbiro stopnje pomoči in preverijo napolnjenost akumulatorja, hkrati pa držijo obe roki na vrhu krmila. Pri prejšnjih modelih so morali odstraniti roko s krmila in pogledati gumb na zgornji cevi.

Parametri in specifikacija

Velikost

Velikost koles

M


Funkcije

Lastnosti

Največja hitrost

Zadnji menjalnik

Število prestav

Barva glede na proizvajalca

Bronze Glossy

Blagovna znamka sestavnih delov

Prednji menjalnik

Krmilni ležaj

Pedali

Ne

Modelno leto

2021


Okvir

Okvir

Carbon Monocoque


Material

Material


Napajanje

Moč (Watt)

250

Tip akumulatorja

Napajanje

230V


Dodatki

Skupina komponent

Shimano Ultegra

Adapter priložen

Da


Mere in teža

Premer koles

Teža

11,4 kg (Velikost M)


Država

Zasnovan v

Država izvora

Italija


Priporočljivi dodatki