Piškotki na spletni strani Muziker se uporabljajo, da je tvoj obisk pri nas vedno prijetna izkušnja. Strinjaj se z uporabo vseh piškotkov s klikom na gumb „Strinjam se“ ali pa v nastavitvah izberi samo tiste, ki so ti všeč.
Več informacij.
Wilier Filante SLR Shimano Ultegra Di2 RD-R8050 2x11 Velvet Red Glossy M Shimano
Naravni razvoj Cento10PRO, našega vrhunskega aerodinamičnega kolesa, ki ga uporabljajo profesionalci. Filante SLR je izjemno lahko aerodinamično kolo z bistveno izboljšanim razmerjem togosti in teže. Uporabili smo enake materiale in tehnologijo...
Preberi več
Prodaja končana
Ta izdelek se ne proizvaja ali ni del trenutne ponudbe.
Wilier Filante SLR Shimano Ultegra Di2 RD-R8050 2x11 Velvet Red Glossy M Shimano
To je samodejni prevod s programsko opremo:
Naravni razvoj Cento10PRO, našega vrhunskega aerodinamičnega kolesa, ki ga uporabljajo profesionalci. Filante SLR je izjemno lahko aerodinamično kolo z bistveno izboljšanim razmerjem togosti in teže. Uporabili smo enake materiale in tehnologijo kot pri izdelavi zrcalno-refleksnega fotoaparata Wilier 0.
Rezultat je vrhunski aerodinamični okvir, ki dopolnjuje naše čisto vzponsko kolo, ki ga uporabljata Astana Pro Team in Total Direct Energie.
Lastnosti:
Aerodinamični: Filante SLR je bil zasnovan tako, da maksimira aerodinamične lastnosti v dejanskih okoljskih pogojih. Zasnova je temeljila na podatkih, zabeleženih v vetrovniku (kjer je veter zelo čist za homogene empirične rezultate), hkrati pa je upošteval tudi realni svet. Na ta način ne le ovrednotimo tipične podatke vetrovnika (kota nihanja od -20 ° do + 20 °), temveč upoštevamo tudi okoljske turbulence, ki vplivajo na kolo iz številnih različnih razlogov. Zato smo preoblikovali profile, začenši s standardnimi zračnimi profili NACA / repom KAMM, ki na hrbtni strani nimajo več ostrih robov. Zmehčani koti izboljšajo zmogljivost tudi, kadar je pretok zraka moten. Notranjost sprednjih vilic je razširjena za 7 mm, zaradi česar je 13,6% širša od Cento10PRO. S tem smo lopatice vilic odmaknili od kolesa, zmanjšali turbulenco in izboljšali aerodinamiko.
Lahki in odzivni: Novi aerodinamično optimizirani profili so nam pomagali odpraviti dodatno težo v konstrukciji okvirja. Oblika nima ostrih robov, zato zahteva manj materiala in manj smole v vogalih. To izboljša homogenost notranjosti in zmanjša težo okvirja na zgolj 870 gramov. Krmilo Filante monocoque je narejeno iz istega ogljika, kot ga uporabljamo za zrcalno-refleksni fotoaparat Wilier 0. Zahvaljujoč različnim vrstam ogljika, ki smo jih uporabili v kombinaciji s tekoče-kristalnim polimerom, edinstvenim pozicioniranjem vlaken in gradbeno tehnologijo, smo dosegli absolutno raven lahkotnosti in togosti. Manjša skupna teža v primerjavi z izjemno togostjo poveča STW za 12,5%. Ta izboljšava se jasno čuti z natančnostjo krmiljenja in občutkom varnosti pri visokih hitrostih.
240 Na voljo okov: Ker cev za krmiljenje vilic ni več poševna, lahko pod krmilom namestimo do 35 mm distančnikov. S kombiniranjem velikosti okvirja, velikosti krmila in distančnikov lahko dosežemo 240 različnih okov, brez prekrivanja med kombinacijami. To se podvoji z dvema razpoložljivima sedežema z odmikom 15 mm ali 0 mm.
Krmilo in integrirani kabli: poleg lahkega (350 gramov za velikost 101x42) je na integriranem krmilnem ogrodju Filante Bar monocoque nameščen zavorni in menjalniški kabel, ki ju usmerja proti notranjosti okvirja. Njegova zasnova je zelo preprosta, z vijugastimi in zaobljenimi črtami za največjo ergonomijo oprijema.
To je samodejni prevod s programsko opremo:
Druge značilnosti:
Enostavni distančniki: Distančniki med slušalkami okvirja in krmilom so izdelani iz kompozitnega materiala z visoko togostjo, s posebno votlino za kable. Sestavljeni so iz dveh delov za hitro montažo in demontažo brez poseganja v kable, ki potekajo od krmila do okvirja.
Uravnotežen dizajn: Šest velikosti, en občutek. Odseki cevi različnih velikosti so bili zasnovani tako, da ohranjajo dosledno togost, kakovost rokovanja in udobje pri vseh velikostih okvirjev.
Sistem za hitro sprostitev skozi os: Druga novost je Mavic Speed Release skozi osni sistem, ki omogoča hitro odstranitev kolesa iz okvirja. Na ta način ni treba os popolnoma izvleči iz pesta kolesa. Ta rešitev bistveno zmanjša čas sprostitve in vstavljanja koles. Med dirkami ta rešitev v povprečju zmanjša čas menjave koles v povprečju za 7 sekund v primerjavi s tradicionalnim sistemom osi.